Gå til innhold

Krever BF2 mer enn 2142?

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller BF2142 loader spillet MYE raskere, og når jeg spiller jobber hd minimalt. Men med BF2.... Herregud! Pcen jobber konstant, tar lang tid å load(relativt) og når jeg quiter ut til Win, henger musikken lenge etter jeg har kommet til desktop og maskine jobber som bare f... Har det noe med at BF2 suger med AMDX2? En bug altså?

Videoannonse
Annonse
Nei altså, 2142 er vel bare en god overhaling av BF2, hvor de har fiksa en del bugs fra 2'ern i tillegg til å ha lagt til ekstra content. Begge spillene har samme systemkrav, men det er fullt mulig at støtten for dual-core er forbedret i 2142.

7502667[/snapback]

Må være no sånt ja.. Kjører på akkurat samme innstillinger hva angår grafikk og 2142 går veldig mye smoothere. Som du ser av hva jeg har av hardware, tør jeg å påsta at brodern som har en "vanlig" Athlon 2Ghz med 6800GS kort går bedre enn mitt system, dog han har 512mb mer ram.. Klart, kan jo ha endel å si, for BF2 krever mer ram enn 2142. Det ser jeg i oppgavebehandlig etter jeg har spilt

Endret av Kula82
merka dette problemet jeg også, bare det at loadinga gikk treigere i BF 2 og at det lagga/hakka litt første 10 minuttene jeg spilte. I BF 2142 loader jeg en bane på rundt 10-20 sek kansje.

7503341[/snapback]

Sjekka "topp" i oppgavebehandlinga for bruk av minne, og etter å ha spilt en stund med 2142 er toppen på ca. 890MB, altså holder masse med mine 1024MB ram. Men i BF2 så har jeg topp på 1350mb... Latterlig!! "Krever" 50% mer.. Er det X2 som gjør det altså? Burde få ut finger isåfall Dice og fixe problemet!

Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg har lagt merke til att 2142 gar bedre en BF2, jeg er involvert i bade BF2 og 2142 modding. Og jeg kan bekrefte at 3D modellene i 2142 er ganske mye mer Polycount (antal polygoner modellen er bygget opp av) en BF2 sa det er nok det det 2142 motoren ikke er ny det er en viderutvikling av BF2 motoren og stotten for den nye teknologien er bedre.

merka dette problemet jeg også, bare det at loadinga gikk treigere i BF 2 og at det lagga/hakka litt første 10 minuttene jeg spilte. I BF 2142 loader jeg en bane på rundt 10-20 sek kansje.

7503341[/snapback]

Nå har testet det du erfarer, og etter 10-15min så fungerer det perfekt! Bare være litt tålmodig i starten, med hakking, evig jobbing av hd osv. Konge at det fungerer bra nå, med litt tålmodighet, for BF2 er etter min mening, ett mye bedre spill enn 2142! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...