kalerv0 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 go! go! go! (jag hoppas att jag får upp min server 24/7 snart ) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 go! go! go! (jag hoppas att jag får upp min server 24/7 snart ) 7557358[/snapback] Så du har en liten server du og ja, kunne vel egentlig tenke meg det siden du kunne så mye rart om dette hva heter din da? hva er grunnen til at den ikke er oppe? Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) jag har bara min laptop just nu jobbar på att skaffa mig en stationär ..jag har ingen laptop fläkt heller (en sån där speciell platta som man har under laptop:en), så den blir verkligen varm när jag spelar och hostar sammidigt ..men då jag hostar blir det oftast tdm på quiet session ..det är inte så utmanande att spela med 0 ping så jag har den inte uppe så ofta. det positiva är att jag har kontroll på om det är någon som spelar "fult" och att det inte är någon über fragger som lagar problem för nybörjarna add: om någon vill add:a mig på xfire så heter jag kalerv0 Endret 22. desember 2006 av kalerv0 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 jeg har ikke fått testa vikings servern enda, men skal kikke nå, og så håper jeg på å få tatt et par runder i morra dersom den er oppe å går på kvelden/natta. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 XP ble ferdig instalert i går rundt kl. 3.00, jeg holder nå på med og instalere det andre nødvendige så serveren vil sansynligvis være oppe om ikke så alt for lenge. Jeg beklager at den ikke har vært oppe på to dager nå Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 inget att beklaga väntar som ett barn på julafton Lenke til kommentar
commi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har fått et litt merkelig problem etter at jeg satte ned grafikken på effektene i håp om å få fjerna litt av all den røyken. Forskjellige lydeffekter detter ut litt etter litt, helt til det nesten ikke er noe igjen . Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 kalerv0/commi: spiller dere på lav oppløsning og slikt? eller alt på maks (effekter osv.)? Jeg har vert litt treg med serveren men ikke lenge til jeg kan spille igjenn nå, sliter bare med de jævla USB-driverne, av en eller annen run ble ikke de instalert sammen mde resten av driverne på cden men jeg får finne ut av en annen metode bare Skal spille i dag! Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har fått et litt merkelig problem etter at jeg satte ned grafikken på effektene i håp om å få fjerna litt av all den røyken. Forskjellige lydeffekter detter ut litt etter litt, helt til det nesten ikke er noe igjen . 7564169[/snapback] hmmm... i roten på din installation ligger en fil som heter WMFADist.exe, den ska du installera ..om du får problem måste du först hitta l3codeca.acm och döpa om den tll för exempel l3codeca.acm_bak ..kör WMFADist.exe igen... du skulle kanske också försöka installera den senaste directx:en, om du inte har den redan (som tillägg vill jag bara säga, att jag kör med allt ljud på utom HW mixing. jag kör med audigy 2 zs for notebooks och zalman 5.1 lurar "kämpe" grejjer...) ..hoppas att du finner ut av det ..peace Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) kalerv0/commi: spiller dere på lav oppløsning og slikt? eller alt på maks (effekter osv.)? Jeg har vert litt treg med serveren men ikke lenge til jeg kan spille igjenn nå, sliter bare med de jævla USB-driverne, av en eller annen run ble ikke de instalert sammen mde resten av driverne på cden men jeg får finne ut av en annen metode bare Skal spille i dag! 7564196[/snapback] jag kör allt på minimum + maximum sound, 2x fsaa, medium texturer och 600x800 ..jag känner att aim:en funkar bättre med medium texturer och 600x800. med 2x fsaa får jag väck lite av grynigheten, men den påverjar inte mitt gameplay. en ytterligare viktig detalj, musen: i spelinställningarna har jag ingen sensitivity och full smothing ..i min setpoint (kör med en MX 1000) har jag medel hastighet och låg acceleration (musen glider runt på en tygmatta)... för att inte aim:en ska flyga över skärmen måste jag ha en ganska trög mus, nästan så att jag har problem med sparkar och slag mot snabba spelare... add: tänkte bara lägga till att de första 30 min har jag en medel fps på 250, sen blir maskinen lite varm och fps:en droppar till runt 200 ..alla fps:en är över 130 och jag peakar på 360 ..sån cirka Endret 23. desember 2006 av kalerv0 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 800x600 ja, hvorfor det egentlig? jeg liker prøver og ha så høy oppløsning som mulig, altså 1280x1024, nå i det siste har det blitt 1024x768 siden det er noe rare greier som skjer her, det begynner og lagge svakt når jeg møter folk og de/jeg skyter, VELDIG plagsomt som du sikkert kan tenke deg. jobber litt med og finne problemet, mulig det kan ha noe med drivere og gjøre siden skjermkortet er såpass nytt, hadde veldig problemer med de driverne som fulgte med på CDen, lyden forsvant etter en liten stund og spillet hakka noe sinnsykt, de nyeste fikset dette men er fortsatt ikke helt perfekt Tror også F@H-clienten kan ha noe med saken og gjøre siden det går endel bedre etter den er avsluttet. blir noe OT her nå men 250FPS er jo ganke akseptabelt, åssen HW er det du har inni der? og det er en bærbar? Og forresten; serveren har vert oppe og kjørt noen runder, det kan se ut til at alt fungerer som det skal (her) nå. Spirre: blir du med på en runde idag Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hey hey !! hehe va f** gör jag här då ..igentligen XD well, det är en inspireon/ xps gen2 ..inget custom i den. geforce 6800 go ultra med 256 megg, 1 gigg ram, pentium m 2.17 (tror jag) och jag sitter på radiolan mot min router ut på nextgentell adsl 20M/1M, har en stabil lina med en throughput på 13M/700K, utan fraggmentering och packetloss Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Såpass ja, itt rart det lagger så sykt her, selv i 800x600! 2xAA, testa akuratt nå og det er helt umulig og spille der vel... uansett lenge siden jkeg har spillt så gir meg ikke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 jeg kjører 1280*1024, alt max, 2xAA/4xFSAA om jeg ikke husker feil. flyten er grei. er ikke så opphent i å ha mest mulig fps. bare det flyter som det skal så kjører ejeg mest mulig på max. Lenke til kommentar
commi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har kjørt med alt på maximum og 1024x768 oppløsning, men merka at jeg fikk litt kjappere reaksjon når jeg kjørte med litt lavere effekter. Tenkte jeg skulle ordne litt på oppsettet for å bli mest mulig effektiv drapsmaskin . Hva er kommandoen for å se fps i spillet btw ? Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 äe det combat du kör eller retail? i retail versionen finns det en inbyggt fps "verktyg" som ger dig min/medium/max fps... det bästa dock är ju att bruka ett filmverktyg som frapps för exempel... tar ju lite längre tid att tune:a in rätt inställningar utan det inbyggda verktyget då... Lenke til kommentar
commi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Spiller bare f.e.a.r combat, får installere fraps senere og teste . Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ok, da var julen over og spillinga fortsetter Jeg hadde egentlig planer om og la serveren så i hele dag men problemet dukket opp IGJEN nå den skulle startes, står ved xp-loadingen og surrer men kommer aldri vidre. veldig rart dette skjer den ble restarta mange ganger under instalasjonen av drivere og slikt og alt fungerte vel og bra. Jeg vet ikke om jeg skal være lei meg eller bli forbanna nå noe av det verste jeg vet er og instalere OS og alt av software på nytt så jeg vil nødig gjøre det igjenn EN dag etter nyinstalasjon! men jeg vil og ha serveren oppe så fort som mulig Noen som kan hjelp en stakkar i nød nå Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hmm, kan inte hjälpa dig med det mitjamannen... tänke dock att jag gärna lånar lite av ditt servernam om det är ok? jag tänkte att jag skulle låna fear the vikings och lägga till [34] Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Det er helt greit for meg , kan vel nesten si at det er Spirre som har ''rettighetene'' på det navnet. Fear the Vikings [34] ja, men hvorfor akuratt 34? fått deg stasjonær nå?, bare bra det blir flere norske servere da har jeg noe og spille på imens også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå