Gå til innhold

BEHRINGER B2030P Truth passive stud er de bra nok?

DilliMusic

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

heisann. har bestilt meg dette nå. skjekket litt rundt her og der og virker bra i mine øyne. men hva sier dere? er det bra nok? er dette jeg gikk for etter som min økonomi ikke er så bra for tiden. skrev feil produkt :blush: men rettet nå

Endret av Dilly Man
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og en ting til. en venn av meg skal kjøpe seg høytalere. men han lurer på en ting. hvordan fungerer det med en høyttaler kun? ike like bra som 2 sier jeg men han vil ha en først så 2 senere. hva sier dere til det? han sier det kan funke greit hvis den plaseres rett foran han.

Skrevet

så er det ikke bra? skal bare ha den midlertidig. til jeg får medre økonomi og kjøpe noe i en mye høyere prisklasse. men denne holder vel den? eller er den veldig dårlig? vil bare ha riktig bilde av lyden ikke så mye mer. så lenge denne er ganske nær så gjør det meg ikke noe

Skrevet

Du har bestilt, har du ikke? Litt sent å spørre, liksom.

...angreretten er et alternativ, men du må fortsatt betale frakt.

Skrevet (endret)

kommer ikke til å levere dem tilbake. bare lurer på om de funker greit nok. noe å ha midlertidig. jeg er jo ikke en proff musikk produsent. jeg lager musikk fordi jeg liker det. ville ha noe som funker. dette er en hobby så langt. så funker de midlertidig??

Endret av Dilly Man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...