Gå til innhold

Shadow Of the colossus hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står jo i FAQ'en. Du må bare stikke sverdet inn i det blå merke i høyre hånden hans. Da mister han sverdet og du kan angripe han i "the palm of his hand". Husker ikke hvordan man sier det på norsk :)

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Når man har runda shdow, det går ikke ann å ungå at de menneskene kan flykte eller at du detter i det hullet med lys??

7503278[/snapback]

nei, det er slik for å gi deg følelsen av å kjempe mot det/de. Såvidt jeg vet er det ikke mulig å unngå dette.

Skrevet

Når man har runda det, må man drepa alle på nytt, trodde man måtte klare de på best tid jeg da, det sto det. men jeg må ta alle på nytt. så står det 2 etter saven da

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Når man har runda det, må man drepa alle på nytt, trodde man måtte klare de på best tid jeg da, det sto det. men jeg må ta alle på nytt. så står det 2 etter saven da

7509814[/snapback]

Når du laster inn en savegame med sånn totall bak kan du trykke runding/circle foran statuene til hver koloss for å starte timeattack!

Skrevet

Lasta den jeg hadde tatt alle på, men det står bare 2 bak saven og jeg må ta alle colossusene igjen. har fått hard mode da.??

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Lasta den jeg hadde tatt alle på, men det står bare 2 bak saven og jeg må ta alle colossusene igjen. har fått hard mode da.??

7509882[/snapback]

Du kan fortsatt gjøre slik jeg sa i forrige innlegg for å få igang time attack.

Hard mode velger du på "start"-menyen. Skal stå rett ved "New Game"

Skrevet

Vet det, men når jeg laster den jeg har tatt alle på. så står det jeg ikke har tatt noen og når jeg f.eks. går mot første så kommer alt på nytt.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Vet det, men når jeg laster den jeg har tatt alle på. så står det jeg ikke har tatt noen og når jeg f.eks. går mot første så kommer alt på nytt.

7509974[/snapback]

Det er fordi at du starter "på nytt". Du kommer ikke over på hard, derimot starter du på nytt, med muligheten for time attack.

Du trenger ikke å ta hver koloss før time attack heller, du kan bare ta time attack på easy, mens du fullfører det på nytt på hard!

Skrevet

Har vært på den samme filen hele tiden, loadet så kom hele historien på nytt, å ta alle kolossusene på nytt. men det står 2 bak saven???

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)
Har vært på den samme filen hele tiden, loadet så kom hele historien på nytt, å ta alle kolossusene på nytt. men det står 2 bak saven?

7510074[/snapback]

Hva er det egentlig du lurer på? :dontgetit:

Endret av Slettet+214asdf125
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Hvorfor jeg ikke får timeattack når det sto det? at jeg hadde fått det, men det kommet ikke

7510143[/snapback]

Jeg har jo allerede sagt det: Når du laster inn savegamen det står et totall bak, starter du på nytt, men du trenger ikke å ta kolossene

Du kan istedet trykke runding/sirkel-knappen foran statuene i tempelet for å starte en time attack.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Men det er ikke noe save med totall bak, bare et 2 tall bak saven.

7510193[/snapback]

haha, jeg mente et to-tall, hadde jeg ment total hadde jeg skrevet det :D

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

som sagt trenger du ikke drepe noen, du kan ta time attack i tempelet med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...