Bankeralle2 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Skal til å bygge ny pc. og trenger litt hjep til valg av hardware Mine ønsker er at pc'en skal være rimelig stillegående. Har derfor tenkt litt på dette kabinettet http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...LUSII&mcat=c515 Noe som har dette kabinnet og kan si om det er lett å jobbe med? Ellers er jeg åpen for det meste. Ønsker også at hovedkortet har SLI støtte. Har tenkt litt på EVGA 680i kort, men har lest på hjemmesiden deres at flere har hatt litt problemer med dette kortet som fe.ks PS2 portene ikke fungerer, at bios resettes osv Vil også gjerne at hovedkortet har innebyd wireless Men kom med forslag dere??
-Shark- Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det kabinettet er real kvalitet. Men trenger du virkelig et så dyrt kabinett. Det holder vel med en Lian Li Scand kabinett til en 1000 lapp isteden for de dyre 2 lappene. Men det er jo dit valg. Ellers syns jeg du burde gå for intel sin nye core 2 duo. Og et 8800gtx skjermkort om du har råd(4500,-)
vargaz Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hvorfor bygge selv? kjøp heller ferdig og betal 500kr ekstra. Så får du mye mindre trøbbel om det blir noen feil Det er mitt tips, ellers er det kabinettet veldig dyrt som shark sier... Endret 13. desember 2006 av vargaz
Bankeralle2 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Det kabinettet er real kvalitet. Men trenger du virkelig et så dyrt kabinett. Det holder vel med en Lian Li Scand kabinett til en 1000 lapp isteden for de dyre 2 lappene. Men det er jo dit valg. Ellers syns jeg du burde gå for intel sin nye core 2 duo. Og et 8800gtx skjermkort om du har råd(4500,-) 7495386[/snapback] Vel om jeg trenger det kabinettet, vet jeg ikke.Er bare lei diverse kabinetter som støyer mye. Vil ha en kvalitetspc Men om det var dette kabinnet du siktet til PC6070BSCANDV2 regner jeg med at går greit Har også tenkt å gå for core 2 duo. Når det gjelder skjermkort tenker jeg at jeg venter litt Synes prisen er alt for høy for disse kortene foreløpelig(8800-serien) Dessuten er ikke driverne til disse kortene optimale enda(tenker på siste splintercell osv) Har et asus 7950 jeg kan bruke i mellomtiden til prisen synker Hva med hovedkort da. Noen forslag/erfaringer Strømforsyning?? Hvor kraftig bør den være. Viktig at den også er stillegående og bra. Kanskje en MIST?? Noen erfaringer Minne?? Hva slags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå