tyrkeyfight Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) jeg instalerte x-perl før pachen da den ennå virket men etter pachen så klikka den og det ble eit vindu med char info i midten av skjermen og ingenting i det venstre hjørnet. fårstår ikkje kvifor for jeg har slettet WTD å WTF mapppene men det er der enda. må jeg reinstalere spillet ? for jeg er ikkje hjemme nå å har ikkje platene her. noen forslag ? Endret 13. desember 2006 av tyrkeyfight
tyrkeyfight Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 (endret) glemte å skrive det men har prøvd , gjorde det når det ble bugget leste en gang at du kan laste ner trial versjonen å bare bruke det vanlege accounten så virker det som vanleg, går det eller ? Endret 13. desember 2006 av tyrkeyfight
Black&White Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Har du siste versjon da? Link til nyeste
tyrkeyfight Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 (endret) nei , virker ikkje hadde den nyeste versjonen når jeg oppdaterte addonsa noen andre tips ? Endret 13. desember 2006 av tyrkeyfight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå