maggot69 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Har en 56 warlock, og som jeg alltid gjør etter at jeg har vært hos trenern, er å kjøpe bøker hos demon trenern. Kjøpte denne gang 2 bøker. 1 til VW og en til felhuntern (den nevnte i emnetittel). Det som skjer når jeg høyreklikker på boka er følgende: "Your pet can't learn any more skills". Mulig jeg er helt nub her, men har aldri vært utfor noe sånt tidligere. Er det noen med lignende erfaring eller opplevelse. På forhånd takk
holst84 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) har du sjekka om det er lvl requirement på boka? EDIT: nei var visst lvl 56 req... Kanskje du allerede har lært Felhunteren denne spellen? Har du felhunteren ute når du klikker på boka? osv osv. Lykke til med å finne det ut Endret 13. desember 2006 av holst84
Maltas Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hent ut Felhunteren og sjekk hva tooltip sier når du holder musa over tainted blood på felhunterens actionbar. Jeg vet ikke om det er slik, men dersom du har glemt å lære den rank 3, så er det mulig at du ikke kan lære den rank 4 enda. Dersom den har rank 3, og ikke kan lære seg rank 4, ville jeg sendt en ticket til en GM. Det kan være greit å sjekke hvilken rank du har før du sender en ticket.
maggot69 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Hei! Har en 56 warlock, og som jeg alltid gjør etter at jeg har vært hos trenern, er å kjøpe bøker hos demon trenern. Kjøpte denne gang 2 bøker. 1 til VW og en til felhuntern (den nevnte i emnetittel). Det som skjer når jeg høyreklikker på boka er følgende: "Your pet can't learn any more skills". Mulig jeg er helt nub her, men har aldri vært utfor noe sånt tidligere. Er det noen med lignende erfaring eller opplevelse. På forhånd takk 7486466[/snapback] Noen som vet om denne buggen er fiksa ?? Kan ikke sjekke selv da jeg er på jobb !
Rostad Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Vil tro det, funktet når jeg brukte den på lvl 60 som er en stund siden:P
maggot69 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Vil tro det, funktet når jeg brukte den på lvl 60 som er en stund siden:P 7892225[/snapback] Oki...skal sjekke når jeg kommer hjem i morra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå