Gå til innhold

Mobil til mamma på 40


juliesf90

Anbefalte innlegg

Hei! Skal kjøpe ny mobil til mamma til jul. Fra før har hun Nokia3510i, men hun er lei den og synes den er litt klumpete.

 

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja- Enkel

-GPRS: Ja

-EDGE: nei

-Email klient:nei

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig". Samme egentlig.

-Vekt: Max. 130 g.

-"Støt/sprut/støv-sikker": nei

 

Skjerm:

Fargeskjerm.

-Touchscreen: nei

 

Pris

Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding:nei

 

Diverse:

-Merke: Helst SE eller nokia. Har tenkt litt på en walkman, men vet ikke om de finnes i mer feminine versoner..?

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Ja

-Infrarød port: Ja

-Blåtann: Ja

-Internminne: Trenger ikke så altfor mye plass, men det bør ikke være nødvendig å slette innboksen hver dag. Hvis med mp3 er det greit å ha god plass.

-Minnekort?:Hvis med mp3.

-MP3: Ja, men det er ikke livsnødvendig.

-Radio:Ja

-UMTS: nei

-Triband: nei

-wLAN: nei

- Mulighet for GPS: nei

-Batterilevetid: Viktig

 

-Telefonen skal brukes til å ringe, sms, kanskje høre på musikk da hun ikke har mp3-spiller fra før(men det blir vel fort en prisøkning).. Ta noen bilder nå og da. Det var vel det. Ikke e-post og internett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i huleste skal hun med Symbian :hm:?

 

Isåfall må du lete en stund for å finne noen fra SE. Har de en, egentlig? Om det er en feil (noe jeg håper), og hun helst vil ha en SE, så er W300i å anbefale. Den er klapp, den hvite fargen er fin for damer, og en Walkman. Minuset her et kameraet. VGA, tror jeg det var. Et brukbart kamera er jo viktig for de fleste, og da bør man ha megapixler. Vel, vanskelig å finne en til under 2000 med greit kamera, med mindre du bestemmer deg for abonement. Hva er prisen for Z710i/W710i? Skjekk det ut. De er like, men Z710i er finere i design, mens W710i er en Walkman. Om du ikke trenger et godt kamera, så kan ta en kikk på W300, som jeg sa.

 

Har ikke skjekket andre merker noe særlig... Det får noen andre ta.

Lenke til kommentar

Hvis hun er vant til 3510i, og som Tobye poengterte, ikke skal ha Symbian, (siden det står at hun ikke trenger epost, regner jeg med det er leif,) tror jeg nok w300i er best av "walkmennene".

 

Edit: Leif var på tur her og gitt.... Skal få jarmo til å banne han.

 

Mvh Dimanche

Endret av Dimanche
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...