Campin Carl Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 jeg har nettopp fått kjøpt meg gMod 10 men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan legge inn extra modeller i gmod kan noen fortelle en total nybegynner(mingebag) på gmod hvordan man gjør dette?
The Norwegian Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hvis du ser under menyen for modellen ser du en mappe. Trykk på den, velg de modellene du vil ha og høyreklikk -> new folder -> *navn* så trykker du på disketten rett ved siden av mappen og da skal det funke. Hvis du trenger mere hjelp kan du gå hit
Campin Carl Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 ok jeg lute nemlig lenge siden jeg hørte det var et nytt system med gmod som gjorde at du ikke kunne bruke vanlige gmod modeller
The Norwegian Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 ok jeg lute nemlig lenge siden jeg hørte det var et nytt system med gmod som gjorde at du ikke kunne bruke vanlige gmod modeller 7492638[/snapback] Nei du tar feil. Det har kommet et nytt LUA system som gjør at du ikke kan bruke gmod9 sweps.
Campin Carl Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 å det er bare sweps man ikke kan bruke ? da skjøner jeg enda mer for en gangs skyld, da blir det jaggu liv i stova da veit du!
The Norwegian Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Riktig! Men hvis du tar deg en tur over til Facepunchstudios.com så er det masse nye sweps til Garry's Mod allerede! Folk har begynt å code allerede!
Campin Carl Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 jeg er der daglig, men det er et rotete forum desverre
The Norwegian Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Njaa... egentlig sant det. Hva heter du?
Campin Carl Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 der heter jeg det samme som her Campin Carl hva heter duda?
The Norwegian Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 der heter jeg det samme som her Campin Carlhva heter duda? 7508374[/snapback] Det samme som her ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå