apekatten123 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg vil ha feltene bortover til å varier. Dvs når jeg skriver inn 11.12-13.12 så vil jeg at det skal være tre felter bortover med antall for hver av datoene. Er dette mulig?
Joddleif Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hva slags program er det snakk om? Microsoft Access? Da er det vel bare noe omorgansiering i rapporten som må til. For jeg regner med at det er sortert etter dato i tabellen?
ravika Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ser ut som det er access, utifra hvordan rapporten ser ut. I access kan du, dersom du bruker rapportveiviseren legge til dato som gruppenivå, og velge intervall per dag. Da vil du få en tilsvarende rapport som grupperes etter dager, og summerer antall totalt per dag. Endret 12. desember 2006 av t0my
apekatten123 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Hva slags program er det snakk om? Microsoft Access? Da er det vel bare noe omorgansiering i rapporten som må til. For jeg regner med at det er sortert etter dato i tabellen? 7483260[/snapback] Det stemmer at det er Access ja. Der er det summert for alle dagene. Det skal være delt opp, og helst bortover
Joddleif Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har du prøvd det som t0my skriver da? Når du lager rapporten med veiviser så legger du til dato som grupperingsnivå for deretter å legge dag som gruppeintervall.
apekatten123 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Har du prøvd det som t0my skriver da? Når du lager rapporten med veiviser så legger du til dato som grupperingsnivå for deretter å legge dag som gruppeintervall. 7483711[/snapback] Driver på og prøver og få det til slik jeg vil nå. Så takk til T0my, hjulpet meg godt i gang med access igjen
apekatten123 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Blir delvis riktig, untatt nå summerer den totalt antall på antall, ikke bare per person. Hva har jeg gjort feil nå?
Joddleif Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Du får ta et skjermskudd av rapporten i utformingsvisning for så og sette piler og forklare hvordan du vil ha det, så får jeg et bedre helhetsinntrykk av problemet
apekatten123 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 (endret) Her er hvordan rapporten skulle sett ut helst. Dag for dag bortover. Summert arbeid kun for en dag. Det er det viktigste Det vises i vedlegg Endret 15. januar 2007 av zapperen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå