sjom Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har en D500, og mitt spørsmål er: Er det jeg som ikke får det til, eller er denne telefonen så evneveik at den kun kan overføre lagrede kontakter fra sim til tlf, men ikke omvendt? Noen som vet? :/
Anders_strand Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har en D500, og mitt spørsmål er: Er det jeg som ikke får det til, eller er denne telefonen så evneveik at den kun kan overføre lagrede kontakter fra sim til tlf, men ikke omvendt? Noen som vet? :/ 7482071[/snapback] Lurer på det samme selv. Blir jo helt latterlig å sitte å skrive ned alle nr på papir for så å lagre de på den nye tlf.. Men som sjom sier, så står det bare "kopiere alle til telefon", ikke sim.. hmm
Merken Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har en D500, og mitt spørsmål er: Er det jeg som ikke får det til, eller er denne telefonen så evneveik at den kun kan overføre lagrede kontakter fra sim til tlf, men ikke omvendt? Noen som vet? :/ 7482071[/snapback] "Alle" Samsung telefoner er desverre så evneveike. Kan kun overføre fra sim til telefon. Skal du motsatt så må du (så vidt jeg vet) gå via pc programmet eller bruke penn og papir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå