Gå til innhold

Molex tools, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey,

Kan noen fortele meg om de har sett noen som selger molex tools og andre verktøy beregnet på å enkelt få av og på kontaktene på strømkabler osv. ?

Aller helst noen i norge, men jeg tar gjerne også imot andre forslag.

De neeste jeg har funnet som selger innen norge er microplex, men de har vært utsolgt for samtlige forskjellige verktøy i evigheter.

EDIT: Evt. tar jeg også imot guider på hvordan samme oppgaven kan gjøres uten tools dersom det skulle eksistere noen. Min kjære PSU bare skriker etter å bli sleevet stakkar =P

-Stigma

Endret av Stigma
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min fra FrozenCPU. bestillte masse sleeving utstyr sammen med den så da fikk jeg ikke så dyr frakt. andre som jeg har sett har solgt den er Netshop men da må du kjøpe kit og de har bare UV grønn som farge xD

Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen som vet en nettbutikk i norge som selger pin-uttager-kit til molex, atx 20pin, P4 og floppy??

Takker for alle svar

Endret av hYLeAPe
Skrevet
Noen som vet en nettbutikk i norge som selger pin-uttager-kit til molex, atx 20pin, P4 og floppy??

Takker for alle svar

7553184[/snapback]

NORGE......og har på lager.....sorry vis det blei utydelig

Skrevet

Norge ja... fint land det, synd at du må ha det inn med t-skje at det ikke er noen nettbutikker i norge utenom Microplex som selger! men som du sikkert har fått med deg så er de tomme. binders og/eller liten skrutrekker funker til nød! men det beste er å faktisk ha noe som er laget for formålet! Digital Impuls i oslo har, men du vil ha nettbutikk.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg bruker bare en binders jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...