thomas81 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 problem... har kjøpt meg en laptop (14" wide) men finner jo ingen bærevesker som passer... kjøpte en som var til 15,4" men da fant jeg jo ikke igjen pc'en. noen som har tips til hvor jeg bør kjøpe?
no_viking_no Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 kan du ta mål av den laptopen ?..... har noen vesker som jeg har kjøpt tidligere i året og kanskje passer til 14".....
Gjest Svettie_INAKTIV Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har sett på både elkjøp og Lefdal, der var problemet at 15.4 var utsolgt....
Pera86 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hadde vært fint med de nøyaktige målene til maskinen din, alle 14" er ikke like(målene finner du i hardware.no sin prisguide, hvis du vet hvilken moddel det er og du finner den der). Det er laget en tråd med linker til mange sider som selger vesker til bærbare. Hva slags type veske hadde du tenkt deg? Jeg har selv en Tucano 2nd Skin til 13.3" MacBook, som passer min LG T1 express som hånd i hanske (link til produkt). Merk dog at dette ikke er en veske, men heller til beskyttelse slik at du kan ha den i andre vesker/kofferte/sekker o.l. En slipper da også riper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå