Gå til innhold

Demo varer fra komplett.no


jeg_er_dum

Anbefalte innlegg

har aldri hatt problemer med komplett bestandig fått god service når jeg har kjøpt noe, samt på reklamasjoner. jeg har nettop fått tilbake mitt asus a7v-266e som jeg mente var ødelagt vet ikke hva de gjorde uten om en burnin test og en 3dmark test i ca 15 timer men det er stabilt som **** nå før så klikka det minst to ganger i timen men selv sagt gikk mitt a7v-333 til **** (booter ikke uansett hva jeg gjør har prøvd alt ny ram anne cpu annen hdd skjermkort) samme dagen som mitt gamle kom tilbake så det er på tur tilbake. jeg er fornøyd men komplett

hvorfor satt du inn en cpu med en kjernen som ser rar ut. da ringer man komplett

å sier hei jeg heter ........ jeg har et lite problem

komplett: hva er problemet ditt

det ser ut som den cpuen dere sente meg har har def kjerne

komplett : humm det var rart kan du vente litt så skal du få ett retur nummer så sender du den tilbake til oss så skal vi se på den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-21 13:01, skrev Cappo:

Quote:


Den 2002-11-21 12:52, skrev asdfteam:

Har flere ganger handlet 'demovarer' på komplett, bl.a. to 10/100 switcher, to hovedkort, DVD-spiller osv. Aldri hatt problemer med noe av det. Eskene til switchene var slitt, det ene hovedkortet kom med feil manual og eske og manglet en IDE-kabel men var ellers helt nytt (dvs. ikke tatt ut av plastposen).

Ikke noe som plager meg akkurat.


 

IDE-kabel trenger du i grunn ikke for du kjøper deg jo bare noen runde-flatkabler uansett da.. :razz:

 

 

Runde flatkabler?? Hvordan ser de ut??

Skjønner hva du mener! Det var vel bare en skriveleif!!?

Lenke til kommentar

Demovarer hos komplett kan være litt ymse.

 

Noe er erstattninger fra leverandør (dvs komplett får erstattet ødelagte varer av leverandøren).

 

Noe er brukte varer (f.eks. når noen har returnert noe de trodde var defekt, men som ikke var det).

 

Noe er reparerte varer.

 

Desverre merkingen svært dårlig hos komplett, synes personlig at psdata er flinkere der. Der blir det nevnt hvorfor varen selges som demo. Nevner noen fra hodet for å vise hva jeg mener.

 

1 stk ibm hd - rep hos ibm.

1 stk lcd skjerm - 1 pixelfeil

1 stk cpu - brukt vare.

 

Men når det er sagt har jeg ingenting vondt å si om demovarene fra komplett, jeg har handlet 2 stk hk der. Den ene kom i retaileske, den andre kom i en eske med fabrikantens navn på. Begge har fungert helt ypperlig og var gunstige kjøp.

 

Gjorde også ett svært gunstig kjøp på lcd-skjermen min. Den så helt ubrukt ut og var helt uten feil. Eizo L-685 for 9200 kr. :smile:

 

Ed: de vanlige.

 

[ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-11-21 23:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 23:03, skrev Shepherd:


Desverre merkingen svært dårlig hos komplett, synes personlig at psdata er flinkere der. Der blir det nevnt hvorfor varen selges som demo. Nevner noen fra hodet for å vise hva jeg mener.


1 stk ibm hd - rep hos ibm.

1 stk lcd skjerm - 1 pixelfeil

1 stk cpu - brukt vare.



 

Er helt enig i at merkingen bør være skikkelig. Litt kjipt å få en skjerm med pixelfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...