Gå til innhold

DOS/Commandore(?) sang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Gal Kanal etter filmen på søndag og der var en fyr som kunne heve øyenbrynene sine som han ville, og gjorde dette i takt til en sinnsykt fet "sang" (melodi) som jeg ikke har peiling på hva heter. Den er visstnok inkuldert i et spill som heter Digger (Ifølge ei i klassen min), men jeg kan ikke høre den i de 5 verisjonene av spillet jeg har lastet ned. Noen som vet hvor denne duppeditten kan lastes ned? Skulle så gjerne ha irritert ræva av klassen min :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte på den sangen jeg og :smile:

Den kjenner jeg igjen fra Commodore 64 og Trollie Wollie (Brettspill) Mulig den har vært med i andre spill også ja.....

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-19 21:09, skrev tigergutten:

Trollie wollie :smile: hahaha. Husker godt de gamle gode tidene ja ...

Har prøvd å få tak i det, men det tror jeg er vanskelig.. ? Har lett endel etter det til en C-64-emulator, men har ikke funnet det.

Syntax Error ? :grin:

Skrevet

Digger var faktisk et av de aller første spillene jeg hadde. (Det var på en Commodore PC med 8088-prosessor på hele 4.77 Mhz!)

Digger var skikkelig rått. Husker både musikken og spillet som om det var i går...

Jeg har sikkert fortsatt den rare, store, flate disketten med Digger på loftet. (Ja, det var med Digger jeg mistet uskylden, og ble en kriminell pirat.)

LeD

Skrevet

Mener å huske det var "popcorn", en sang som er laget i uendelige versjoner av forskjellige artister. Den som var i programmet var riktignok orginalen som er trollgammel.

mvh

Thor-Egil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...