Gå til innhold

Media player -> 100% bruka av CPU, hvorfor?

Mirawen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde på hardwareseksjonen av diskusjon.no, men fikk aldri svar, så da prøver jeg her i steden.

Når jeg spiller av noe som helst i media player, så blir den sørpetreg og bruker 100% av CPU, vifta begynner og gå, og det er i grunn et utrolig irriterende problem.

Jeg har nå prøvd å oppdatere til versjon 11, pluss et tillegg jeg fant her: Link

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!! Jeg vil jo bare spille av noe musikk, hvor vanskelig kan det være?

:cry::cry::cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det kan være noe bug med programmet.

Bruk Itunes eller Winamp.

7478271[/snapback]

Men jeg vil ikke skifte, det er problemet. Jeg liker media player, og har jobbet en del med mediebiblioteket. Det er veldig surt å måtte slutte å bruke det. Må da gå an å fikse problemet? Kan ikke være bare meg som sliter med det.

Skrevet

Kanskje reinstallere MP på nytt.

Sjekk også med meg at den tar heile cpu'en.. jeg bare avslutte den via Alt-ctrl-DEL. og starte den på nytt..

Har også oppdaga at, når jeg kjøere MP lenge begynne den å ta cpu..

Skrevet
Kanskje reinstallere MP på nytt.

Sjekk også med meg at den tar heile cpu'en.. jeg bare avslutte den via Alt-ctrl-DEL. og starte den på nytt..

Har også oppdaga at, når jeg kjøere MP lenge begynne den å ta cpu..

7478390[/snapback]

Tar kanskje et minutt før problemet begynner, men problemet er der. Da jeg avinstallerte media player versjon 11 igjen i sted, så måtte jeg innstallere 10 på nytt. (Jeg foretrekker den gitt!) Men det var ingen forskjell.

:(:(:(

Skrevet
Da er det som sagt noe bug med det.. Reinstall :D

7478809[/snapback]

Hvordan avinstallerer jeg et program som ikke står oppført i legg til / fjern programvare??

Nå har jeg prøvd å systemgjenopprette til før jeg innstallerte sims2, bare for å se om det ville gjøre noe forskjell. Ingen endring.

Dette er så frustrerende at jeg har ikke ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...