Gå til innhold

Vanskelig å velge ny designtelefon


Kekka

Anbefalte innlegg

Jeg må ha en ny telefon, en liten og ikke minst pen telefon. Utseende og størrelse er viktig.

 

Jeg vurderer Nokia 7390(rosa) og z610i (sort), noen som har erfaringer/tips om disse telefonene? Evt. andre forslag? Jeg sliter skikkelig med å velge :(

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for z610i, men når jeg var i butikken og kjente på dummy'en så kjentes den litt "dårlig" ut. Nokia-dummyen føltes bedre, men er ikke like fin...

 

Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: (Ja)- Hadde vært fint å kunne synkronisere med Outlook

-GPRS: (Ja).

-EDGE: Ikke viktig

-Email klient:Ikke viktig

-3G: Ja, skal bruke den som modem til laptop

 

 

Form:

-Klapp

-Vekt: Vekt er ikke viktig, men størrelse er. Den skal være så liten som mulig

-"Støt/sprut/støv-sikker": (nei).

 

Pris:

Jeg har mellom 1 og 4500 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding): (nei)

 

 

Diverse:

-Merke: Åpen for det meste

-Kamera: (Ja).

-Videokamera: (Ja).

-Symbian: (nei).

-Infrarød port:(Ikke viktig).

-Blåtann (Bluetooth):(Ja).

-Internminne: ?

-Minnekort?:(Ja).

-MP3: Ikke viktig

-Radio:Ikke viktig

-UMTS: (Ja).

-Batterilevetid: Litt viktig

-Primærbruk i dag: Ringe, SMS, MMS, ta bilder til blog, vekking. Ønsker i tillegg å bruke kalenderfunksjon mer aktivt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Nokia 7373? Har nettopp kjøpt denne selv, og er veldig fornøyd med den. Finnes i samme fargene som Nokia 7390, men med en helt sort utgave i tillegg. Anbefales :)

 

Edit: Så nå at du ønsket 3G, så da får du bare ignorere 7373. Kanskje heller gå for 7390 ;)

Endret av Peers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva med Nokia 7373? Har nettopp kjøpt denne selv, og er veldig fornøyd med den. Finnes i samme fargene som Nokia 7390, men med en helt sort utgave i tillegg. Anbefales :)

 

Edit: Så nå at du ønsket 3G, så da får du bare ignorere 7373. Kanskje heller gå for 7390 ;)

7499219[/snapback]

 

 

Samsung D900 eller Samsung Z720, dritbra og dødsfete, sjekk de ut på samsung sin side;)

 

www.samsung.no

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt 7390, og vil bare si at det virker som en kjempetelefon hittill. Den har også mini-usb plugg for tilkobling til PC, lønner seg nok å handle inn en slik ledning, da det ikke følger med i bundlen.

 

Skjermen og kameraet er veldig bra, så denne anbefales på det sterkeste!

 

- Tean

Lenke til kommentar

Lg ke 820 er vel noe av det råeste du kan få tak i om dagen med tanke på design og alle goddisene de har klart stappe inn i den pitte lille telefonen....mangler dog 3G

Når det er sagt har jeg hatt 3g på 5-6 telefoner uten at det har hjulpet meg nevneverdig

Bruker lite mob koplet opp mot data(for dyrt)

Får ikke inn 3g der jeg bor

tapper bare batteriet

bildesamtaler er oppskrytt

åja....til slutt....så du nevnte klapp....dette er ikke en klapp telefon

Lenke til kommentar

Takk for tips! :)

 

Jeg har bestilt en rosa Nokia 7390, så jeg håper jeg blir fornøyd.

Jeg må ha 3G pga. jobb, skal teste 3G-tjenester og koble opp til nett med laptop. Gleder meg som en unge til telefonen kommer!

Det var litt dumt at jeg ikke bestilte en mini-usb samtidig, jeg får klare meg med bluetooth inntil videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...