Gå til innhold

Motorola Rizr Z3 erfaringer


trehesten

Anbefalte innlegg

Etter å ha begynt å bruke Rizr fredag må jeg si jeg er imponert. Telefonen er utrulig godt sammensatt, glider er bra, design er flott, og den kjennes tung og skikkelig ut samtidig som den er liten. Skjermen er vesentlig bedre enn K1, og den har ikke problem med for små bokstaver på Wap slik som K1 hadde, ihvertfall første softwaren. Aner her en storselger. Kameraet har eg såvidt fått testet, men virker greit nok. Kunne helt sikkert vært bedre. Ellers er menyene bygd på samme som sist, noe som jeg har blitt godt vant med.

 

Dette er min desiderte favoritt til nå på Motorola, og jeg har prøvd de fleste nå. Anbefales absolutt.

 

Er spent på batteritiden, da jeg ikke har hatt den lenge nok.

 

Andre erfaringer?

Endret av trehesten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha begynt å bruke Rizr fredag må jeg si jeg er imponert. Telefonen er utrulig godt sammensatt, glider er bra, design er flott, og den kjennes tung og skikkelig ut samtidig som den er liten. Skjermen er vesentlig bedre enn K1, og den har ikke problem med for små bokstaver på Wap slik som K1 hadde, ihvertfall første softwaren. Aner her en storselger. Kameraet har eg såvidt fått testet, men virker greit nok. Kunne helt sikkert vært bedre. Ellers er menyene bygd på samme som sist, noe som jeg har blitt godt vant med.

 

Dette er min desiderte favoritt til nå på Motorola, og jeg har prøvd de fleste nå. Anbefales absolutt.

 

Er spent på batteritiden, da jeg ikke har hatt den lenge nok.

 

Andre erfaringer?

7472809[/snapback]

nja vill si at Razer`n er finnere, men nå er jeg mer metal fan :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter å ha brukt Z3 en liten stund nå må jeg si jeg er meget fornøyd.

 

Lydkvaliteten i samtale har vært stabilt god, batteriet holder brukbart, 3-5 dager med mitt bruk. Eneste minus er at jeg måtte bytte mobilvesken som jeg bruker på beltet selv om den forrige passet. Dette pga at magneten slo av tastelåsen. Samme problem som på 6280, d500, d600 + + ? Måtte ha veske med magnetknapp, og ikke innebygd magnet i flippen.

 

Telefonen har en veldig bra glider, som er akkurat passe motstand i, samtidig som den er fast og uten slark i. Skjermen er bra, og lyden ved stereo bluetooth også godkjent. knappene var litt små i begynnelsen, men sitter som et skudd nå. Har til og med god plass på øvre rekke (1-2-3). Kameraet har jeg brukt svært lite, men er nok kun et ok kamera.

 

Skal du ha en telefon som er flott, god til å ringe med, har det de fleste trenger ved daglig bruk (MP3, Edge, blåtann, kamera og brukbart batteri) er dette absolutt en telefon å anbefale.

 

Skal du ha 3G, HSDPA, godt kamera, større mulighet for 3 parts programvare osv er det ikke noe å satse på. Da finnes det andre telefoner som gir deg det. Men tross alt er vel det som er denne telefonen det 90 % av brukerne trenger, og det som mangler vil samme 90% ikke savne.

 

Telefonen er bygd for den ordinære bruker som vil ha kvalitet på det han kjøper. Og det får kjøperen. Gir telefonen en 9 av 10 (kamera trekker ned)

Lenke til kommentar
User Interface, menyer osv.

7607352[/snapback]

 

Takk for det. Ikke alltid jeg tar forkortelsene automatisk. Menyene endrer seg ikke så mye siden V3x, men har fått mye mer ikon istedenfor listene med ord. Synes menyene er blitt bra, og tilogmed kona mi som alltid har brukt Nokia tok det veldig lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...