boss Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 kommer ikke inn på maskinen min som administrator kommer ikke på passordet,er det noen mulighet til å finne det ut
Admin'c Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Formatere eller å huske. I win98 kunne du slette *.pwl filene som inneholdt passordene, det var vel det de het??? eller du kan sette i xp cdn velge install så finner cdn ut at du har det fra før og voila du reinstalerer viktige filer og setter nye innstillinger...
LIA Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Tror du kan bruke en boot disk med feks. ntfs reader(hvis du har ntfs da seff) og finne fram til en SAM fil eller noe. Så kopierer du ut den og bruker ett passord cracke prog til å finne passordet som ligger i den fila. Veit at dette kanskje er helt feil, men syns bare jeg husker at man kunne gjøre noe slikt.
Jimmy Pop Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Du kan ikke finne ut av passordet som jeg vet om, men du kan sitte et nytt et. Da trenger du en fil som du må boote fra. jeg vet at jeg har en iSO-fil på FTP-en min som funker...
milkwood Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 oppgi os du... nt funker det med sam saken som han over sa (finner nok en bedre manual på nettet) 2000 tror jeg det ikke skal gå xp vet jeg ikke.. regner med at det ikke skal gå der også litt teit om det var mulig... da kan man jo gå inn som adm over alt... men gjør du det på andres maskin enn din egen (eller dvs at du ikke er administrator) så ikke gjør det du... ...
boss Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Ingen fare det er min egen maskin.
milkwood Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Quote: boss skrev (2002-11-19 19:37):Ingen fare det er min egen maskin. hvilket os har du?
milkwood Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Quote: boss skrev (2002-11-19 21:04):Kjører nt 4 da kan du bruke sam metoden ja.. kort fortalt... start med en boot disk.. last ned .sam fila bruk et program for å få frem passordene. vips.. har testet det selv og det funker... url til program og veiledning orker jeg ikke søke på
NoNamed Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 jeg har en diskett her man kan boote winnt med og linux... den kan mand endre admin pass med...ikke se det men endre det...det er en slags linux boot. jeg hvet den virker men er ikke sikker om den virker på sp2 ? sp3?
sof Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Denne funker i NT og 2000. http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ sof
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå