Gå til innhold

360'n slår seg ikke av


Esukiru

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har brukt 360en min, ska jeg så klart slå den av. Men når jeg trykker inn knappen er det bare lyset på knappen som slås av og ikke boksen. Det er heller ikke noe bilde på tv skjermen når dette skjer.

 

Er det noen erfaringer med dette? Noen steder jeg kan finne en løsning?

Endret av Rcane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at jeg har brukt 360en min, ska jeg så klart slå den av. Men når jeg trykker inn knappen er det bare lyset på knappen som slås av og ikke boksen. Det er heller ikke noe bilde på tv skjermen når dette skjer.

 

Er det noen erfaringer med dette? Noen steder jeg kan finne en løsning?

7470707[/snapback]

 

Har du plugget inn noe i USB-portene? Feks lader du håndkontrollen?

Endret av jjjhhhsss
Lenke til kommentar
Etter at jeg har brukt 360en min, ska jeg så klart slå den av. Men når jeg trykker inn knappen er det bare lyset på knappen som slås av og ikke boksen. Det er heller ikke noe bilde på tv skjermen når dette skjer.

 

Er det noen erfaringer med dette? Noen steder jeg kan finne en løsning?

7470707[/snapback]

 

Har du plugget inn noe i USB-portene? Feks lader du håndkontrollen?

7471040[/snapback]

 

Ja, jeg har den der plug and play eller hva den nå heter. En USB kabel som man lader opp kontrollen med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du lader altså kontrolleren, det skal være et rødt lys på den plastdingsen man fester på kontrolleren. Om du drar ut usb-kabelen slår maskinen seg helt av. Den holder kun på med å lade kontrolleren helt opp, og den slår seg helt av automatisk når den er fulladet. Dette er helt vanlig. Slik kan du for eksempel lade kontrolleren om natta uten noen bekymringer.

Lenke til kommentar
Du lader altså kontrolleren, det skal være et rødt lys på den plastdingsen man fester på kontrolleren. Om du drar ut usb-kabelen slår maskinen seg helt av. Den holder kun på med å lade kontrolleren helt opp, og den slår seg helt av automatisk når den er fulladet. Dette er helt vanlig. Slik kan du for eksempel lade kontrolleren om natta uten noen bekymringer.

7471493[/snapback]

 

Japp, som om jeg skulle sagt (skrevet?) det selv. Viften går når du lader kontrolleren via USB for å kjøle den geniale Xboxen :w00t::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...