keywest Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 CMS Vurderer sterkt å begynne å bruke et ferdiglaga CMS. Men, er ein nybegynnar, og treng tips i kva eg må gjera frå starten av? Har et domenenavn eg har oppretta gjennom domain.com, og har et ftp-domene som har ein del talkombinasjonar(lokasjon av PC?), samt .wwwroot som katalog eg brukar å laste opp html-filene mine. Viss eg finn et bra CMS-program eg har lyst å bruke, og eg har kopiert det over til min PC, ferdig-utpakka. Kva gjer eg så? Er det slik at det er berre til å laste filene eg fann på nettet over i wwwroot-katalogen? Kva gjer eg så? Fins det nokon nettstader som har greie tutorials/opplæringsprogram innan bruken av CMS?
Arve Systad Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Du kan jo for eksempel gå til dei respektive publiseringssystema sine heimesider - der står det som oftast godt forklat kva dei krevjer, og korleis du set dei opp. Sjølv brukar eg Wordpress og er svært fornøyd med det til mitt bruk.
Ståle Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Cutenews er også relativt enkelt. Jeg bruker det og er også fornøyd.
keywest Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Cutenews er også relativt enkelt. Jeg bruker det og er også fornøyd. 7470149[/snapback] Hei! Har vore inne på sida di og kika litt. Brukar du CUTENEWS som rein CMS, eller er det andre program du brukar for å lage menyar o.l.?
Ståle Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 jeg bruker cutenews bare til nyhetene på framsiden ja
keywest Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 jeg bruker cutenews bare til nyhetene på framsiden ja 7470336[/snapback] Hei! Har du noko forslag til skikkeleg gode CMS-program som har gode MENYAR, samt mukigheten til å leggja ut NYHETER som tidlegare skrive?
Svinat Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Wordpress (se ovenfor) har både menyer og nyheter..
keywest Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)
exess15 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 CuteNews har jo muligheten for å publisere nyheter på forskjellige sider den, ikke bare forsiden.. /Jan Tore
Leon Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...) 7496340[/snapback] Du kan selvsagt legge inn språkfiler om du har behov for slik funksjonalitet i joomla! Du kan få tak i språkfilene fra joomlainorge.no — De har også et forum: kanskje finner du mer hjelp der. =) Lykke til. Endret 24. desember 2006 av Leon Johannessen
haugsand Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 http://textpattern.com/ er også et godt CMS, som du kanskje kan vurdere. Har du tilgang til en mysql-database?
nree Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Vist du SØKER på www.GOOGLE.no på CMS systmer, KANSJE finner du noe BRA der.. ELLERS kan du skjekke ut www.HOTSCRIPTS.com , der FINNER du script blant MASSEVIS av kategorier.. Litt for ivrig bruk av shift knappen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå