Imaginary Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: Kalender: Ja, oversiktlig og enkel GPRS: Ja EDGE: Ja 3G: Ikke nødvendig, men positivt Email klient: Ja, et must Form: Klapp/"vanlig"/alternativ: Ikke viktig Vekt: Ikke viktig "Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig Skjerm: Oppløsning: Så høy som mulig, minimum 240x320 Størrelse på skjerm: Så stor som mulig Touchscreen: Ikke viktig Pris: Jeg har opptil 5000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Både ja og nei, er litt usikker på den fronten - sitter nemlig med 800 kr på kontantabonnementet (djuice), men ser jo en del fordeler med abonnement. djuice allstar virker til å være et greit abonnement for min bruk. Diverse: Merke: Helst Nokia, Sony Ericsson eller Qtek/i-mate Kamera: Ja, må være brukbart Videokamera: Ja Symbian: Helst Infrarød port: Ikke viktig Blåtann (Bluetooth): Helst Internminne: Minst 50 MB Minnekort?: Ja MP3: Ja Radio: Ikke viktig UMTS: Helst Triband: Helst wLAN: Helst Mulighet for GPS: Ja, kunne sette på GPS-verktøy etc. Batterilevetid: Ikke viktig Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker ofte internett på telefonen - leser nyheter, msn, osv. Ringer ikke noe særlig, men sender litt sms. Ønsker å kunne bruke den som en liten mediastasjon - mp3, video, osv. Annet: Har sett meg litt mer rundt om i mobilverdenen - både Nokia N73 og SE 800i ser lovende ut. Qtek's 9100 virker også ganske fiffig, selv om dette er en helt annen telefon. Endret 10. desember 2006 av FreeedriK
H.M.Kongen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 K800i er jo verdt en titt da men den har ikke symbian og wlan..
Solosup Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hva med Samsung Z720, som kommer rett etter jul? Den har 3G, Edge, 3mp kamera, 240*320 oppløsning skjerm, og har i tillegg: HSDPA. Den er også noe av det lekreste du kan få med syltynne 1,3 cm Allerede bestilt meg en:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå