Gå til innhold

Muselagg - grafikkakselerasjonsproblem, hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nå i 1år hatt pause fra CS, og ga bort det gamle grafikkortet til noen som trengte det mer enn meg. Jeg hadde ett GF2MX400 før, og kjørte på 60fps og 30fps i smoke.

Nå har jeg fått tak i ett 9800XT, hvor jeg ligger på 99fps og 70fps i smoke.

Problemet er at jeg ikke kan spille fordi musen henger seg opp hele tiden.

 

Musen det dreier seg om er en MX510, og det har ingenting med underlaget å gjøre, fordi jeg brukte akkuratt samme mus og underlag for ett år siden.

Kan også legge til at jeg har testet CS i software grafikk med ett annet kort, og der henger musen seg ikke opp.

 

 

anyone?

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå virker det som det faktisk ikke er musen, fordi nå henger hele spillet seg, eller.. det er noe merkelig ihvertfall....når jeg styrerer så henger hele min spiller, men alt annet rundt meg beveger seg fortsatt..

 

Kan jo ikke spille PCW når dette skjer....

anyone?

 

Mer informasjon:

 

Omega Drivers(nyeste)....

 

Dette må ha noe med grafikkortet å gjøre, men allikevell ikke siden det bare er min spiller som henger seg opp....

 

Og enda litt til:

Dette skjer uansett om jeg spiller på internett eller ei.

 

more, gimme more!

Har nå prøvd uten VSync, med VSync, uten 100hz, med 85hz, med 100hz, uten 85hz osv... Alle mulige oppløsninger....

 

 

Anyone?

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Bra at det ikke bare er jeg som sliter med det.. Nå har jeg sjekket det meste av innstillinger både i cs og i windows. Også grafikkinnstillinger, har prøvd å overklokke og underklokke, ingenting hjelper. Jeg har reinnstalert hele steam, og snart reinnstalerer jeg windows.

 

Windowsen min er helt ren, har ikke spyware på maskinen, ingen trojaner eller virus heller. En ting er at det bare skjer når jeg kommer i action, akkuatt som framerate-lag, men det er ikke FPS-lagg fordi det er bare jeg som lagger, alle andre beveger seg fortsatt....

Det er merkelige er at det bare skjer i CS....

 

Ingen som er litt kloke på dette problemet?

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...