fjellbar Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Har fått til å nøste sammen designet ved hjelp av div og siden vises rett grafisk, men har ett problem. Når jeg legger til tekst i innholds boksen strekkes ikke siden, teksten kommer over designet. SE HER - <a href='http://brun.fjellbar.com/test/' target='_blank'>http://brun.fjellbar.com/test/</a> PLAN SLIK ER DET BYGGET OPP HTML <div class="container"> <div class="head"></div> <div class="head_img"></div> <div class="main_menu"></div> <div class="main"> <div class="contents"> <div class="contents_text"> <p>Contents</p> <p>ddfgdfgdfgdfg</p> <p>dfgdfg</p> <p> </p> <p>dfgdfgdfg</p> <p>dfgdfg</p> <p>dfgdfgdfg</p> </div> </div> <div class="submenu"> <div class="submenu_text">Submenu</div> </div> </div> <div class="foot"></div> Link til CSS dokument Takker for svar! Endret 9. desember 2006 av fjellbar
Alxg Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 .main { background-image: url(gfx_04.gif); background-repeat: repeat-y; height: 400px; width: 606px; font-family: Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; visibility: visible; overflow: visible; position: relative; } Jeg kom bare fram til en fast høyde prøvde med auto, men fikk ikke det til å fungere
Ståle Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 prøv body {height:auto;} og .main {height:auto; } body må være gitt først. du kan eventuelt også prøve: body { height:100%; } .main { height:100%; }
fjellbar Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 (endret) Løst.. ordnet litt og tok vekk footeren.. Hvordan kan jeg legge den til nederst nå? Se EDIT: Som dere ser er footeren klistret opp under hovedmenyen, den skal komme underst.. Tips? Endret 9. desember 2006 av fjellbar
Alxg Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Løst.. ordnet litt og tok vekk footeren.. Hvordan kan jeg legge den til nederst nå? Se EDIT: Som dere ser er footeren klistret opp under hovedmenyen, den skal komme underst.. Tips? 7464903[/snapback] Jeg kom også fram til det, men fikk ikke footeren på bunnen
fjellbar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 føler CSS er noe ingen kan helt skikkelig, må bare prøve oss frem
fjellbar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 ha clear:both på footer elementet.... 7470107[/snapback] NICE! funket som en drøm... takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå