Dieter Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Driver å jobber med en nettbutikk der jeg selger templates, er ikke helt ferdig med layouten enda. Meningen er at den skal være enkel og oversiktlig, men lurer på om den er litt for kjedelig nå kanskje? Hva synes dere? CssTemplateheaven.com Endret 9. desember 2006 av Dieter
Anders Moen Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nei, den er ikke så kjedelig. Den var enkel og grei og oversiktlig. Sats på den tror jeg.
eigan Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jeg likte ikke de thumbsnailene...De ble veldig kornete...
Ståle Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Enig, ha mindre mellomrom mellom thumbsene, eller bare ha to rader.
Dieter Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Takker for tilbakemeldinger, enig med med at grønnfargen må bort. Det er litt kjipt med thumbsa p.g.a resizinga i Zen Cart. vet ikke om det går å gjøre noe med dem
Kim T Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Mulig kvaliteten på thumbsene er satt veldig lavt. Sett de på 100%. Hvis du bruker PHP til å resize bildene... kimthoma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå