IntelAmdAti Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Rogues ble kraftig nerfet i siste patch. Jeg anbefaler å enten gå mutilate, eller sverd/fist våpen. Damagen vår er ifølge GM nå som den skal være. Selv har jeg gjort 21-22% av dmg i ZG-raids, 8-9% av dmg i MC-raids, så jeg skjønner godt de gjør oss svakere. Når 3 rogues gjør mer skade enn de 17 andre som er med til sammen er det ikke merkelig de gjør oss svakere.
Muppetshow Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 "Når det gjelder Combat Daggers fungerer det ypperlig for meg. " Prøv med sverd, du blir forbløffa kor mykje kjappare det går og grinda. Treng bare og trykka sinister strike, eviscerate egentlig.
Gomle6 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Syns nå rogues har bitt buffa jeg, iallefall i PvP, hemo = teh winz. Eneste nerfen vi har fått er egentlig weapon skill nerfen så :e
toranv Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det er btw ikke bare off-handen din som er twink weapon. Main handen din er en av de beste ved siden av Sentinels/Scouts Blade. Den daggern måtte jeg ut med 65g for til min twink på Twisting Nether. Jeg kan med sikkerhet si at hadde du solgt den på Ah kunne du fått 50g ++. Kjør sverd til levling MYE bedre.
Solidsturla Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Den største nerfen var vel egentlig hvordan de går i stealh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå