Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hjeeelp! Hvær gang jeg skal spille wow, må jeg instalere en ny driver for grafikk-kortet.. :S.. Hva kan jeg gjøre for å få fiksa dt? 7500009[/snapback] Forklar litt nærmere? Hvilken feilmelding sier at du må gjøre det? 7500093[/snapback] Ingen feilmelding sier det, men hvær gang jeg slår av og på pc'en, så er det lagg og trekanter på wow.. Vet ikke om jeg kan forklare så mye mer.. 7504366[/snapback] Kan det være artifacts?
Zodux Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Dette høres ut som noe som kalles artifacts. Dette kommer ofte av at skjermkortet ditt blir for varmt. Hvorfor dette ofte skjer etter formatering er for meg et mysterium, men det er nå bare veldig tilfeldig. Jeg ønsker at du sjekker følgende: - Sjekk om vifta på skjermkortet ditt går javnt. - Sjekk etter støv inni pcn din, da spesielt på skjermkortet. (Bruk en støvsuger til å fjerne støv. NB! Bruk støvsuger med plastrør. Metallrør kan skade komponentene i maskina di.) Dersom du har prøvd å clocke skjermkortet ditt, reset clocksa slik at du har dem på originalt nivå. Hvis ikke noe av dette hjelper deg så får du bare si ifra, så kan jeg muligens se om jeg klarer å finne en annen potensiell løsning til deg. Disse sorte trekantene, også kjent som artifacts, kan også være en idikasjon på at skjerkortet ditt er i ferd med å ta kvelden. Og et annet lite tips til deg siden du har ATI Radeon skjermkort: Last ned Omega Driver til skjermkortet ditt. Omega Driver finner du på http://www.omegadrivers.net - jeg kan forsikre deg om at du vil merke ytelsesforskjell. (Om du klarer å fikse problemet med skjermkortet ditt vel og merke.) Lykke til! Mhv. Zodux
Tr0buff Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Dette høres ut som noe som kalles artifacts. Dette kommer ofte av at skjermkortet ditt blir for varmt. Hvorfor dette ofte skjer etter formatering er for meg et mysterium, men det er nå bare veldig tilfeldig. Jeg ønsker at du sjekker følgende: - Sjekk om vifta på skjermkortet ditt går javnt. - Sjekk etter støv inni pcn din, da spesielt på skjermkortet. (Bruk en støvsuger til å fjerne støv. NB! Bruk støvsuger med plastrør. Metallrør kan skade komponentene i maskina di.) Dersom du har prøvd å clocke skjermkortet ditt, reset clocksa slik at du har dem på originalt nivå. Hvis ikke noe av dette hjelper deg så får du bare si ifra, så kan jeg muligens se om jeg klarer å finne en annen potensiell løsning til deg. Disse sorte trekantene, også kjent som artifacts, kan også være en idikasjon på at skjerkortet ditt er i ferd med å ta kvelden. Og et annet lite tips til deg siden du har ATI Radeon skjermkort: Last ned Omega Driver til skjermkortet ditt. Omega Driver finner du på http://www.omegadrivers.net - jeg kan forsikre deg om at du vil merke ytelsesforskjell. (Om du klarer å fikse problemet med skjermkortet ditt vel og merke.) Lykke til! Mhv. Zodux 7504942[/snapback] Hei, Zondux. Jeg skal prøve det du sa, imorgen.. for da er jeg hjemme Jeg reiser nå, skjønner du.. Menneh, jeg gjir beskjed om jeg får problemer! =D
Tr0buff Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Jaa.. Da virka ikkje..! Da e nåke problem me drivaren..! Menneh, nåken sa te meg at eg måtte legga inn drivaren ein plass, sånn at an ikkje forsvinne! Nåken så har ein idè?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå