Giro Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Heisan Prøver å installere ny programvare, men så dukker det opp en melding (se bilde). Problemet mitt er att jeg ikke aner hvordan man forandrer system instillinger, eller hva jeg skal forandre... Bruker Windows XP home +SP2. Er administrator. Takker for all hjelp/råd. Endret 7. desember 2006 av Giro
KjQttkak Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Prøv å høyreklikk på installasjonsfila til programmet og "kjør som" så skriver du Administrator på brukernavn, og eventuelt passord hvis du har det på Administrator kontoen din (Administrator er ikke den kontoen du bruker nå, men en konto du bare kan logge deg inn på i sikkerhetsmodus)
Giro Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Heisan Prøvde det men fikk ikke kjørt som Administrator. OS var installert på pc en da jeg kjøpte den. Vet ikke om det er ett standard passord fra Windows eller noe sånt som jeg kan sette inn ?? PS prøvde ikke dette i sikkermodus..(hvis jeg skulle det)
KjQttkak Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det eneste standard passordet er ingen passord Du kan jo prøve å starte i sikkerhetsmodus og installere det da. Det gjør du ved å starte maskinen på nytt å holde inn F8 tasten i det den starter.. Da skal du få opp en meny hvor du skal velge sikkerhetsmodus.
Giro Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Det eneste standard passordet er ingen passord Du kan jo prøve å starte i sikkerhetsmodus og installere det da. Det gjør du ved å starte maskinen på nytt å holde inn F8 tasten i det den starter.. Da skal du få opp en meny hvor du skal velge sikkerhetsmodus. 7451943[/snapback] Vi prøver det
Giro Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 (endret) Da har jeg prøvd i sikkermodus men får beskjed om att den ikke får tilgang til windows installer tjenesten. se bilde Har prøvd å legge inn Windows installer på nytt men det hjalp fint lite........... Endret 8. desember 2006 av Giro
KjQttkak Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Da blir du nødt til å spørre noen som kan mere enn meg tror jeg ..
Giro Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Da blir du nødt til å spørre noen som kan mere enn meg tror jeg .. 7469414[/snapback] DET ER I ORDEN Det viste seg att macromedia som jeg prøvde å instalere , hadde kommet seg inn i lista over uklarerte utgivere i windows. Ikke spør meg hvordan, for jeg ganske så sikker på att det ikke er jeg som har lagt det der...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå