N3oN66 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Lurer på om noen vet om noen nye bilspill med bra grafikk og gamplay osv. Har kjøpt NFSC men begynner å bli lei av det allerede. Har planer om å kjøpe meg G25 for en enda bedre spillopplevelse, men da vil jeg ha et bra spill først... Noen som vet om noen bra bilspill?? Takk
Lefse Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ikke Need for Speed hvertfall, gøy til å begynne med, man blir helt hekta, men etterhvert blir spillet skikkelig frustrerende fordi man plutselig aldri vinner men allikevel ikke klarer å slutte å spille. Er farlige de spillene der Har knekt alle need for speed cdene mine Men vil anbefale deg og ta en titt på Trackmania, beste bilspill som er lagd!
Joachim_PepSI123 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ikke Need for Speed hvertfall, gøy til å begynne med, man blir helt hekta, men etterhvert blir spillet skikkelig frustrerende fordi man plutselig aldri vinner men allikevel ikke klarer å slutte å spille. Er farlige de spillene der Har knekt alle need for speed cdene mine Men vil anbefale deg og ta en titt på Trackmania, beste bilspill som er lagd! 7448427[/snapback] ja Trackmania er et bra spill det men jeg tror ikke det funker så bra med G25 da
N3oN66 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Ikke Need for Speed hvertfall, gøy til å begynne med, man blir helt hekta, men etterhvert blir spillet skikkelig frustrerende fordi man plutselig aldri vinner men allikevel ikke klarer å slutte å spille. Er farlige de spillene der Har knekt alle need for speed cdene mine Men vil anbefale deg og ta en titt på Trackmania, beste bilspill som er lagd! 7448427[/snapback] Spiller TMN ESWC og synes det er veldig bra (og gratis), men vil ha et spill som er mer sannsynelig Gjerne et med god grafikk og ordentlig biler
tommen_h Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) GTR og GTR2, Race: WTCC, Live for Speed, Gt Legends, Flatout 2 er glimrende! Ps. Hva i Hel**te er Spiller TMN ESWC ? Endret 8. desember 2006 av tommen_h
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå