Gå til innhold

Spille av en video?

tfw

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal spille av en video som er BIN-fil. Vlc mediaplayer tar det, jeg ser bildet, men kommer ikke noen lyd. har oplevd dette før. men det er kunn på BIN-filer det har vært!

Noen forslag til hva jeg kan spille det av i? et gratis programm.

Takk

Endret av tfw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

7443879[/snapback]

vet ikke hvilken .bin fil format du har, men vanlig .bin fil er image fil og må pakkes ut eller brennes på CD/DVD....

mulighet at VLC har innebygd funksjon å pakke ut filen og spille av, vet ikke (bruker ikke denne player).

Skrevet

7443879[/snapback]

vet ikke hvilken .bin fil format du har, men vanlig .bin fil er image fil og må pakkes ut eller brennes på CD/DVD....

mulighet at VLC har innebygd funksjon å pakke ut filen og spille av, vet ikke (bruker ikke denne player).

7444018[/snapback]

Det er ikke en vanlig BIN-fil. for jeg kan ikke extracte fila!

Skrevet

Prøv å spille av i VLC. Der kan du velge mellom "lydkanaler" (vet ikke hva det heter, men det er forskjellige valg når det gjelder lyd.) Bare spill av filmen, trykk Audio og velg et annet "lyd-spor". Har i hvertfall vært flere sånne på enkelte BIN-filmer jeg har hatt :)

Skrevet
Prøv å spille av i VLC. Der kan du velge mellom "lydkanaler" (vet ikke hva det heter, men det er forskjellige valg når det gjelder lyd.) Bare spill av filmen, trykk Audio og velg et annet "lyd-spor".  Har i hvertfall vært flere sånne  på enkelte BIN-filmer jeg har hatt :)

7450050[/snapback]

Hva står det på posten jeg har laget?

Vlc mediaplayer tar det, jeg ser bildet, men kommer ikke noen lyd.

Det vill si JEG HAR VLC! :p

Skrevet
Prøv å spille av i VLC. Der kan du velge mellom "lydkanaler" (vet ikke hva det heter, men det er forskjellige valg når det gjelder lyd.) Bare spill av filmen, trykk Audio og velg et annet "lyd-spor". Har i hvertfall vært flere sånne på enkelte BIN-filmer jeg har hatt :)

7450050[/snapback]

Hva står det på posten jeg har laget?

Vlc mediaplayer tar det, jeg ser bildet, men kommer ikke noen lyd.

Det vill si JEG HAR VLC! :p

Edit: jeg gjorde som du sa. og det virka Takk :p

Skrevet

men nå sier han at du kan prøve og sjekke etter om du har valgt rett lydkanal også da! eller så kansje det går med mplayer (google it) beste playern jeg har vært borti hvertfall

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...