Gå til innhold

Skal ha LG KE820, men hvor er den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel Niltz nå tror jeg det er på tide du forteller det

Jeg har slettet musikken min på minnekortet og lagt inn ny

Da har jeg havna i samme dilemma som deg

fortell fortell

7741195[/snapback]

 

Det jeg hadde gjort var å legge inn musikken min i mapper. Jeg var vant til SE og der kan du legge musikken i mapper for hver artist feks. Det funka dårlig med LG. Du kan kun ha mp3 filer i den mappa som heter Sounds.

7747802[/snapback]

aha....

jeg hadde 160 enkeltlåter sist, mens jeg har putta innpå 7-8 album denne gangen( imapper)

thanks :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg så den ikke på Telebutikken på Oslo S når jeg var der. Men apropo butikker; jeg setter aldri min fot innom Spaceworld igjen. Makan til frekkhet fra ekspeditøren når jeg spurte pent om han hadde en fungerende versjon av mobilen man kunne prøve.

7754402[/snapback]

Så kommer oppfølgerspørsmålet: Hva sa han?

 

Og Spaceworld er en god butikk med av og til hyggelige priser, en dume kspeditør bør heller miste jobben enn å plage kunder.

Lenke til kommentar
Så kommer oppfølgerspørsmålet: Hva sa han?

 

Og Spaceworld er en god butikk med av og til hyggelige priser, en dume kspeditør bør heller miste jobben enn å plage kunder.

7756531[/snapback]

 

Ja, det har du rett i. Jeg var nok litt for rask med å skjære alle ansatte på Spaceworld over èn kam. Nei, jeg fikk en solid salve om at å prøve mobilen før man kjøper er jo latterlig, ettersom ingen vil kjøpe noen mobil som er prøvd av andre. Men jeg har fått prøvd mobiler der tidligere, så. Jeg var litt for rask med å konstatere at jeg aldri vil sette min fot inn der igjen :blush:

 

Nå ligger forresten mobilen til lading... Det står i manualen at den må fullades før den brukes, men jeg MÅ ut av huset om en halvtime (da har den ligget i litt over 1 time). Er det krise å skru den på da?

 

Mvh,

Joachim

Lenke til kommentar

Hehe, jeg fant det ut.

 

Men jeg klarer ikke å koble mobilen til "LG Mobile Sync"... Men får opp mobilen som ekstern harddisk, så det går greit foreløpig;) Også virker det som om den låser seg litt inniblandt. Andre som har det problemet?

 

Ellers er jeg superfornøyd! SMS-går uten treghet, menyene er kjappe, søtt spill som fulgte med:P Og talekvaliteten var overraskende god!

Lenke til kommentar
Hehe, jeg fant det ut.

 

Men jeg klarer ikke å koble mobilen til "LG Mobile Sync"... Men får opp mobilen som ekstern harddisk, så det går greit foreløpig;) Også virker det som om den låser seg litt inniblandt. Andre som har det problemet?

 

Ellers er jeg superfornøyd! SMS-går uten treghet, menyene er kjappe, søtt spill som fulgte med:P Og talekvaliteten var overraskende god!

7761038[/snapback]

Skal du overføre filer bruker du den eksterne hardisken som valgt i mobilen

skal du overføre kontakter osv i sync programmet på pc må du velge pc sync på mobilen også

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tusen takk Andynator! =)

 

Men er det ingen andre som har opplevd det at mens man skriver melding, hender det at den plutselig ikke reagerer på tastetrykk lenger, bortsett fra "tilbake"-knappen?

 

Mvh

Joachim

7764234[/snapback]

 

Jo, det har hendt meg en gang. Har hatt mobilen en en måneds tid nå.

 

Edit: Sent svar, men dog.

Endret av Doba
Lenke til kommentar

Jag funderar på en KE820 och har några frågor som jag hoppas att jag kan få hjälp med.

 

Har du en pop3 E-mailklient?

 

Går det eller går det inte att lyssna på MP3 medan man gör annat?

 

Kan den visa videoclip? Jag funderar på att föra över TV-serier och annat till telefonen.

 

Hur är mottagningen på FM-radion?

Lenke til kommentar
Jag funderar på en KE820 och har några frågor som jag hoppas att jag kan få hjälp med.

 

Har du en pop3 E-mailklient?

 

JA

 

Går det eller går det inte att lyssna på MP3 medan man gör annat?

 

JA

 

Kan den visa videoclip? Jag funderar på att föra över TV-serier och annat till telefonen.

 

ALDRI VÆRT ET AKTUELT TEMA SÅ KAN IKKE SVARE DEG PÅ DET

 

Hur är mottagningen på FM-radion?

 

RADIEON VIRKER BRA

8032085[/snapback]

Lenke til kommentar
Denne telefonen skulle kommet i November

PÅ amobil sin lanseringsguide står det at den er i butikken allerede...

Men ingen har den

Ikke er det lett å komme i kontakt med lg heller (har di egen internettside?)

Er det noen som har erfaringer med seneste LG telefoner? Er mp3 spiller og kallender funksjoner å annbefale??

Ellers synes jeg telefonen ser tøff ut, er liten og inneholder masse gode spesifikasjoner inkl autofokus, radio,a2dp og plass til minnekort

 

http://www.amobil.no/nyhet/mobiltelefoner/...til_norge/32957

 

http://www.amobil.no/artikkel/feature/her_...-nyhetene/33030

7439044[/snapback]

 

www.amentio.no 2 618kr

Lenke til kommentar
Tack Anynator. Kan man till exempel skriva sms och surfa via wap samtidigt som man lyssnar på MP3 eller radio? Jag vet att jag frågade om man kunde göra annat samtidigt men jag känner att jag var lite oklar där.

8059186[/snapback]

 

Hei dette har jeg ikke prøvd

Der er ingenting jeg bruker wap til i det hele tatt(kanskje bortsett fra å hente e-mail da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...