Peet-2142 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Har ett lite problem: Håper noen kan hjelpe meg. Det er ett stykke ut i spillet, der du skal overta ett hus. Så skal du ut på baksiden av huset og komme deg bort til APC'en fort som f.... Noen som vet hvor jeg mener? Og det er jo en drøss med folk der, og jeg klarer alldri å komme bort til APC'en. Enten blir jeg drept, eller så smadrer det stygge monsteret bilen. Jeg går helt sikkert glipp av noe enkelt noe, men HVA?? Jada, jada jeg vet det, ikke mobb (hat akkurat fått 360)
TheScorp Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Vel, måten jeg gjorde det på på både casual og hardcore var å drepe Boomerene. (De store, feite med launcherene) Tingen er at du får en timer, og at du må komme deg til APCen før det. Drep feitingene og løp som faen ute på en av sidene. Funka for meg
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Eller bare gjør som meg. Spilte Coop med en kamerat for andre gang så jeg visste hvor vanskelig det var. Så jeg ga rett og slett faen og bare spurter forbi alt og alle, mens han tok dekning og brukte tiden sin. Brukte 10 sek eller noe så var jeg i mål:p
Nonsens Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ta ut en av boomerne og løp som F. Nedtellingen begynner vel ikke før du tar begge boomerne, så hvis du unngår det så er det rimelig greit.
Peet-2142 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 He he :!: Takk for tipsene skal prøve. Har prøvd å bare gampe forbi, men fikk det ikke helt til. Begynner bare å bli dritt lei av å spille det som er fra Checkpoint og til baksiden av huset
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 He he :!: Takk for tipsene skal prøve. Har prøvd å bare gampe forbi, men fikk det ikke helt til. Begynner bare å bli dritt lei av å spille det som er fra Checkpoint og til baksiden av huset 7438826[/snapback] Jeg har spurta forbi på alle vansklighetsgradene! Ikke noe problem! de boomerne er så treg at det går helt fint Kan være greit å få noen til å hjelpe deg over coop! da distraherer den ene og den andre løper!
RoninMasao Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Boomerne er sååå herlige dere.. "Boooohm!" haha.. koselige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå