Gå til innhold

Litt hjelp til GOW

Peet-2142

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett lite problem: Håper noen kan hjelpe meg. Det er ett stykke ut i spillet, der du skal overta ett hus. Så skal du ut på baksiden av huset og komme deg bort til APC'en fort som f.... Noen som vet hvor jeg mener? Og det er jo en drøss med folk der, og jeg klarer alldri å komme bort til APC'en. Enten blir jeg drept, eller så smadrer det stygge monsteret bilen. Jeg går helt sikkert glipp av noe enkelt noe, men HVA?? :)

Jada, jada jeg vet det, ikke mobb :blush::D (hat akkurat fått 360)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, måten jeg gjorde det på på både casual og hardcore var å drepe Boomerene. (De store, feite med launcherene) Tingen er at du får en timer, og at du må komme deg til APCen før det.

Drep feitingene og løp som faen ute på en av sidene. Funka for meg :)

Skrevet

Eller bare gjør som meg. Spilte Coop med en kamerat for andre gang så jeg visste hvor vanskelig det var. Så jeg ga rett og slett faen og bare spurter forbi alt og alle, mens han tok dekning og brukte tiden sin. Brukte 10 sek eller noe så var jeg i mål:p

Skrevet

He he :!:

Takk for tipsene skal prøve. Har prøvd å bare gampe forbi, men fikk det ikke helt til. Begynner bare å bli dritt lei av å spille det som er fra Checkpoint og til baksiden av huset :D

Skrevet
He he  :!: 

Takk for tipsene skal prøve. Har prøvd å bare gampe forbi, men fikk det ikke helt til. Begynner bare å bli dritt lei av å spille det som er fra Checkpoint og til baksiden av huset :D

7438826[/snapback]

Jeg har spurta forbi på alle vansklighetsgradene! Ikke noe problem! de boomerne er så treg at det går helt fint ;)

Kan være greit å få noen til å hjelpe deg over coop! da distraherer den ene og den andre løper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...