Sjokolade Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg skal gå til innkjøp av en kraftig bærbar pc. Men har lite peiling på bærbar, og har også fallt litt av lasset på hva som yter bra. Den skal brukes til bildebehandling og filmtitting. Det jeg trenger er: -kraftig prosessor - hva er bra her? -mye ram - to Gb? -en god skjerm -et greit skjermkort -dvd-brenner Det jeg ikke trenger er: -tv-kort/tuner -kraftig skjermkort Fra før har jeg en fire år gammel pc med spesifikasjonene: -intel p4 2.4 Ghz -1Gb ram - 266 tror jeg -80 Gb Hd -GeForce Ti4200 Denne fungerer stort sett greit, men er ikke god nok på større oppgaver. Den må være klar for Vista. Og ja, jeg har vurdert Mac og har brukt mac veldig mye, men ser ikke store nok fordeler til å kjøpe det. Veldig pent, men litt for dyrt og yter ikke nok. Håper at dere kan hjelpe meg med dette. Uansett ska dere ha takk for at dere orket å lese hele posten. Endret 6. desember 2006 av Sjokolade Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/676981-kraftig-b%C3%A6rbar-hva-er-smart/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå