c-NOfx Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg må vel ha et adsl modem i tilleg til Denne routeren? Fikk tilsent en router fra nextgentel med modem inegrert. kan jeg bruke denna som modem å linksysen som router?
KenBjork Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kjøp heller WRT54GL istedet for GS versjonen. Hvilket modem har du fått tilsendt? Det er en fordel å vite om folk her på hw skal kunne hjelpe deg godt nok. Endret 6. desember 2006 av KenBjork
c-NOfx Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 (endret) fikk tilsent speedtouch 585i v6. dette er et modem med integrert router. Redigert: å hvorfor WRT54GL i stede for GS? Endret 6. desember 2006 av c-NOfx
Fedje Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det er et modem med integrert router ivertfall
c-NOfx Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 (endret) hehe ok.. *redigere* noen som vet om jeg må ha et modem til eller? Endret 6. desember 2006 av c-NOfx
KenBjork Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Redigert: å hvorfor WRT54GL i stede for GS? 7437124[/snapback] GL har du mulighet til 3dj part firmware blantanna om du ønsker det. Samt at GL har mere minne mm, mener jeg å huske. Men kommer en vis person (glenn) innom får du bedre svar på det. noen som vet om jeg må ha et modem til eller? 7437154[/snapback] Holder med ett modem, det du har fått tilsendt. Tar du speedtouch 585i v6 og bridger du det og setter router evt en linksys til å ta seg av pålogginga og passordet til isp så har du alt. Endret 6. desember 2006 av KenBjork
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå