Gå til innhold

BenQ M81, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Min Me75 har nettopp tatt kvelden, og jeg ser meg om etter ny tlf. siden jeg var veldig fornøyd med min me75, har jeg sett litt på M81 som etter hva jeg har forstått er etterfølgeren til Me75.

 

Har ikke funnet noe særlig info om denne telefonen, så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med denne?

 

eventuelt om noen vet om noen seriøse tester og lignende av denne fonen, så taes det i mot med stor takk!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne telefonen i 1 mnd ca nå, og må si meg veldig fornøyd med telefonen. For meg er batterikapasitet veldig viktig og telefonen har innfridd på det punktet. Holder ikke i evigheter, men holder bra til mitt bruk. Akkurat hvor lenge har jeg ikke oversikten over, men går fort 4-5 dager mellom hver ladning (avhengig av bruk). Men der er nok ME75 noe bedre.

Samboeren min har også ME75, og hun er veldig fornøyd med den. Sammenlignet med M81 så tror jeg byggekvaliteten er noenlunde den samme. Funksjonsmessig er jo M81 en del bedre. Bruksmessig er den midt i blinken for meg. Ringer, sender noen sms og hører på musikk (helt grei lydkvalitet).

Så jeg vil anbefale M81 hvis bruken er noenlunde lik den jeg har.

Lenke til kommentar

Hei

 

Takker for svar.

 

for min del er det at den er god å skrive sms på, samt god samtalekvalitet forsåvidt det viktigste. er også ett pluss om den er bygd for å tåle litt mer enn me75.

 

hva slags funksjoner, eller hva slags forbedringer er det på m81 i forhold til me75? er det bedre display/skjerm på m81? hvordan er tastene å bruke?

 

Takker igjen for svar

Lenke til kommentar
Hei

 

Takker for svar.

 

for min del er det at den er god å skrive sms på, samt god samtalekvalitet forsåvidt det viktigste. er også ett pluss om den er bygd for å tåle litt mer enn me75.

 

hva slags funksjoner, eller hva slags forbedringer er det på m81 i forhold til me75? er det bedre display/skjerm på m81? hvordan er tastene å bruke?

 

Takker igjen for svar

7434028[/snapback]

Skjermen er betraktelig bedre (256000 mot 65000 farger). Menysystemet er noenlunde det samme. Mulighet for minnekort og mp3 er jo greit. Ellers er det ingen forskjeller som jeg synes er avgjørende for mitt bruk. Lommelykten (lyset) er genial synes jeg, gir godt lys også:)

Tatene er egentlig litt dumt plassert, kommer av og til borti internet og musikk tastene. Men dette er bare en læringssak, ikke noe problem nå lenger. Om den tåler mer vet jeg ikke, er heller ingen tester jeg har klart å finne desverre. Fant heller ingen når jeg kjøpte telefonen.

Men som sagt, er veldig fornøyd med telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...