Gå til innhold

Nokia 7373 eller 7390?

Peers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte ut telefonen min, og er som tittelen sier interessert i Nokia 7373 eller 7390 (hvis denne tilslutt kommer...). Problemet er bare at jeg virkelig ikke klarer å bestemme meg for hvilken!

Funksjonsmessig sett er jeg klar over at 7390 på papiret er bedre med tanke på blant annet minne, skjerm og kamera. Men hvor stor forskjell er det egentlig i praksis, spesielt med tanke på kamera og skjermbilde?

Kamera og minne er nemlig ikke det aller viktigste for meg. Jeg bruker ikke mobilen som mp3-spiller og tar bare bilder av og til, men vil gjerne ha en god skjerm.

Er det andre ting som gjør 7373 til et dårligere kjøp enn 7390, for eksempel med tanke på lydkvalitet ved tale og lydavspilling? Andre ting?

Er jo egentlig unødvendig å betale en tusenlapp ekstra for 7390 dersom 7373 er et godt kjøp i forhold til mitt behov.

Hjelp noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme spørsmål her selv for noen dager siden. Har nå bestemt meg for 7373 etter å ha sett dummyene :yes: Min er bestilt og kommer forhåpentligvis i morgen.

Synes bla at rammen rundt skjermen på 7390 ikke var så pen. Vet jo ikke om den blir lik på orginalen.

Skrevet
Hadde samme spørsmål her selv for noen dager siden. Har nå bestemt meg for 7373 etter å ha sett dummyene  :yes: Min er bestilt og kommer forhåpentligvis i morgen.

Synes bla at rammen rundt skjermen på 7390 ikke var så pen. Vet jo ikke om den blir lik på orginalen.

7433149[/snapback]

Kunne du skrevet litt om mobilen når du har prøvd den litt? Hadde vært kjempefint :)

Andre som har noe å komme med?

Skrevet

Og da kom den tilslutt idag. Litt baluba da den dukket opp i black crome istedet for rosa som jeg bestilte. Heldigvis ordnet det seg og den rosa kom med bud et par timer etterpå :thumbup:

Kjempefin farge, ikke så babyrosa som på bildene.

Den helsorte var ganske kjedelig og standard.

Så langt virker den veldig bra. God lyd, fin skjerm og ellers ganske standard Nokia menymessig. Hadde håpet at den ville vise kalendernotater på forsiden, men det har jeg ikke fått til.

Kamera har jeg såvidt prøve. Inne i halvmørk stue. Slett ikke ille. Omtrent som SE W810i-kameraet.

Nå må jeg lade litt, så skal den testes nøyere :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...