Sandemann Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hei Jeg har lastet ned Nokia Software Updater og tenkte jeg skulle oppdatere firmware. Men jeg får beskjed om login på Nokia Service Layer Download Manager. Hvor får jeg tak i login, eller er det noen som har det? Har FW v 3.0617.0.6, så den er jo rimelig gammel.
tulling03 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) HeiJeg har lastet ned Nokia Software Updater og tenkte jeg skulle oppdatere firmware. Men jeg får beskjed om login på Nokia Service Layer Download Manager. Hvor får jeg tak i login, eller er det noen som har det? Har FW v 3.0617.0.6, så den er jo rimelig gammel. 7431770[/snapback] Har du N80 eller N80 ie? Hvis du har N80 skal det ikke være nødvendig å logge deg på noen steder. oppdater mobilen her .. Hvordan det funker med N80ie er jeg ikke sikker på, for det er ikke kommet noen støtte for N80IE via Nokia Software Updater. Endret 5. desember 2006 av tulling03
Sandemann Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei Jeg har gjort som står der, men når jeg starter applikasjonen, så får jeg beskjed om login på Nokia Service Layer Download Manager. Hvis jeg prøver med blankt brukernavn og passord, så for jeg "Action failed due to network problems" Kan velge Offline Mode, men da får jeg bare se hva slags versjon jeg har på telefonen. Er min firmware for gammel? Det er en vanlig N80. Må få oppdatert denne tlf. Det er så mye feil og treghet på den. Endret 5. desember 2006 av Sandemann
tulling03 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er min firmware for gammel? Det er en vanlig N80. 7433133[/snapback] Ja FW din er for gammel, og inneholder mange bugs. Så du bør absolutt oppdatere. Prøv å laste ned nyeste versjon av PC suite, der kan du også oppgradere FW, men du må ha NSU innstallert på maskinen. Skjønner ikke helt hvorfor du blir bedt om pålogging, det skal ikke være nødvendig...? du er HELT 100% sikker på at det er NSU du har innstallert, og følger guiden nøye?? Edit: Regner med du pruker PC, og ikke Mac? Hvis du ikke får det til, anbefaler jeg deg å ta mobilen med til et service senter, for du bør absolutt oppdatere. Med ny FW blir den mye mer stabil og raskere. I tillegg kan du oppdatere "over the air" fra versjon 0.41 siste versjon kan du finne her .. Endret 5. desember 2006 av tulling03
Sandemann Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Hei Det må være min trådløse router hjemme som sperre for et eller annet. På jobben fikk jeg kontakt med serveren. Prøver å oppdatere nå, så får jeg bare håpe at telefonen virker etterpå Takk for hjelpen.
Sandemann Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 :!: Det fungerte:-) Er det noen som vet hva som er forbedret med telefonen etter en slik oppgradering? Jeg vet jo at det er en del siden min forrige Firmware var veldig gammel. Det går bedre å sende sms. Men er det noe annet?
tulling03 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 :!: Det fungerte:-) Er det noen som vet hva som er forbedret med telefonen etter en slik oppgradering? Jeg vet jo at det er en del siden min forrige Firmware var veldig gammel. Det går bedre å sende sms. Men er det noe annet? 7436901[/snapback] Det er enormt mange forbedringer. Sjekk her ... Nå som du har 0.41 kan du også oppdatere via telefonen til 0.42 som er den aller siste.
Sandemann Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Takk Ja, jeg oppdaterte til 42 med en gang:-) Er som å få en ny telefon dette. Skulle bare ønske batteri kapasiteten skulle ha vært noe bedre. Men veldig fornøyd nå.
smoakley Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hvordan er det med språket på telefonen etter at man har oppdater firmware slik dere har beskrevet her nå? Man kan fortsatt ha den på norsk eller?
Klyngve Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Min er oppdatert til nyaste firmware, og den har i alle fall norsk språk.
tulling03 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hvordan er det med språket på telefonen etter at man har oppdater firmware slik dere har beskrevet her nå? Man kan fortsatt ha den på norsk eller? 7561768[/snapback] Ja hvis du bruker NSU eller FOTA vil du få korrekt språk.
minidv Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei. Jeg sitter med FW versjon V3.0617.0.6 Under oppdatering av FW får jeg følgende feil melding No Software updates available for your phone Internal module error Noen som kan hjelpe?
tulling03 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hei.Jeg sitter med FW versjon V3.0617.0.6 Under oppdatering av FW får jeg følgende feil melding No Software updates available for your phone Internal module error Noen som kan hjelpe? 7574961[/snapback] Prøv å re innstallere NSU. Har du en norsk telefon? Er den for eksempel telenor branded?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå