Gå til innhold

krever anarcy online mer en WOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kan ikke skjønne hvorfor Anarcy online går så mye dårligere på min pc en world of warcraft..

Grafikken til WOW er jo mye bedre og det går så å si flytene...

nå kjører jeg ikke på full oppløsning på noen av dem da..men anarchy for jeg dårlig fps uansett hva jeg gjør..

krever anarchy rett og slett mer ??eller er det bare pc`en min?

jeg har nyeste skjermkort drivere.

pc er:

HK abit nf7-s raid

CPU amd athlon xp 2800 +(2.08 GHZ)

ati x800 skjermkort

768MB RAM

1 ide harddisk på 80gb og 2 sata på 320gb og 120gb

OS winxp sp2

Endret av mEhE`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå snakker jeg bare om det jeg har hørt så ikkje ta dette så 100% rektig.

En venn av meg som spiller AO hele tiden seier at det er dårlig optimalisert til nyere hardware. Han eks kjører et ati skjermkort (gammelt) som faktisk yter bedre en hans ati x800 kort når han kjører ao. Og kortet er mye gamlere en x800serien.

Skrevet

Hva XeLix sier stemmer veldig godt; spillet i seg selv krever veldig mye mindre, men AO har aldri vært bra porgrammert, så det virker elendig på moderne hardware. Har prøvd å spille det selv, og kan ærlig talt ikke fatte at så mange spiller det som det faktisk er. Men som alltid, grafikk og lyd har ikke innvirkning på fan i så veldig stor grad ;)

Skrevet

AO har bestandig vært hard på hardware, de råeste maskinene sliter med det.

Er ikke så mye du kan gjøre med det, men mener å huske at gforce kort fungerer bedre enn Ati kort og at CPU og minne har en del og si også.

• 3 uker senere...
Skrevet
AO har bestandig vært hard på hardware, de råeste maskinene sliter med det.

Er ikke så mye du kan gjøre med det, men mener å huske at gforce kort fungerer bedre enn Ati kort og at CPU og minne har en del og si også.

7430968[/snapback]

fant ut at anarchy går flytene på min bærbare pc som ikke er halvparten så god som min stasjonære... rart..

Skrevet
fant ut at anarchy går flytene på min bærbare pc som ikke er halvparten så god som min stasjonære... rart..

7579595[/snapback]

Flaks ! :p

Kan være at din stasjonære har en hardware kombinasjon som AO elsker. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...