Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`n fryser og klikker...!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heii...

Jeg har nettop snakket med ein kamerat i klassen min, han har problem med pc`n sin. Han sier at pcn fryser og klikker mykje. Mange folk sier til han at det må ver noe med ram brikkene. Så jeg skal ta meg ein tur bort til han og prøve å flytte litt på ram brikkene! er det noen som veit hva feilen kan vær? Kan det være det med dei ram brikkene? Han trenger hjelp:D Takker for svar wink.gif

Endret av dsafd
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heii...

Jeg har nettop snakket med ein kamerat i klassen min, han har problem med pc`n sin. Han sier at pcn fryser og klikker mykje. Mange folk sier til han at det må ver noe med ram brikkene. Så jeg skal ta meg ein tur bort til han og prøve å flytte litt på ram brikkene! er det noen som veit hva feilen kan vær? Kan det være det med dei ram brikkene? Han trenger hjelp:D    Takker for svar ;)

MHV. Frode

7429837[/snapback]

Hei. Litt mer informasjon hadde vært fint, hvilken pc er det, har han skiftet noe nylig eller skjedde dette plutselig?

Skrevet

Heii...

Jeg har nettop snakket med ein kamerat i klassen min, han har problem med pc`n sin. Han sier at pcn fryser og klikker mykje. Mange folk sier til han at det må ver noe med ram brikkene. Så jeg skal ta meg ein tur bort til han og prøve å flytte litt på ram brikkene! er det noen som veit hva feilen kan vær? Kan det være det med dei ram brikkene? Han trenger hjelp:D Takker for svar ;)

Det som klicker borde vara harddriven och anledningen är att den inte får ström i tillräcklig mängd. Det är mitt första bud.

MVH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...