Gå til innhold

King's Quest 8, "fryse" problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par dager siden fant jeg igjen min lenge savnet King's Quest 8 CD.

Tok ikke mange minuttene før jeg lot den spinne i CDrommen og installerte spillet.

Så da bar det i vei og jeg var tilbake i gode gamle Daventry og spillte i vei.

Etter en lang periode med spilling så begynte spillet å crashe, så jeg gikk online og lastet ned den nyeste patchen (forsåvidt gammel, men den nyeste som er laget). Joda, den fikset problemet mitt og jeg kunne fornøyd fortsette med å hogge ned skjeletter og zombier.

Så kom jeg enda et stykke, til gnomenes område, der var er det et par butikker, og hver gang jeg går inn der så snakker Connor med shopkeeperene og når tiden kommer til der hvor samtalen er over, så fortsetter den masken nede i høyre hjørne å spinne og Connor bare står der, jeg kan hverken styre, snakke eller plukke opp det de seller. Jeg tenkte ikke så mye på det med en gang, men når jeg nå kom til det neste området så er det en shop keeper som har et oppdrag til meg, og etter å ha snakket med han så kan jeg ikke komme videre, har det samme problemet som med alle andre butikkene.

Er det noe gale med installasjonen min eller er det kommet ut noen patcher som jeg ikke vet om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...