Gå til innhold

Skal kjøpe nytt kabinett, hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lian Li er kremen av kabinetter. Sjekk dem ut på microplex.no. :)

7426273[/snapback]

 

 

Jeg har lian li, er fornøyd.. ;)

7426425[/snapback]

 

hehe ser du :!:

7428217[/snapback]

Med god grunn.

Det er jo en grunn for at folk anbefaler Lian Li. De er kremtoppen av kabinetter.

 

On topic.

 

Jeg mener at det er viktig å bruke litt penger på kabinett. Mange finner ut at det er penger å spare ved å kjøpe et så billig som mulig kabinett. Må du huske på at kabinettet skal du se på i gjerne gjennom to oppgraderinger som oftest. Og du skal ikke gå lei av å se på det heller. Det burde ha god luft gjennom strømning. Gode vifter. Hvis ikke så kjøper du nye som du bytter ut med de gamle.

Et greit kabinett koster gjerne rundt 1000kroner.

 

Lian Li

Med to 12cm aka adda 16db.

Lenke til kommentar

Med god grunn.

Det er jo en grunn for at folk anbefaler Lian Li. De er kremtoppen av kabinetter.

 

On topic.

 

Jeg mener at det er viktig å bruke litt penger på kabinett. Mange finner ut at det er penger å spare ved å kjøpe et så billig som mulig kabinett. Må du huske på at kabinettet skal du se på i gjerne gjennom to oppgraderinger som oftest. Og du skal ikke gå lei av å se på det heller. Det burde ha god luft gjennom strømning. Gode vifter. Hvis ikke så kjøper du nye som du bytter ut med de gamle.

Et greit kabinett koster gjerne rundt 1000kroner.

 

Lian Li

Med to 12cm aka adda 16db.

7428324[/snapback]

Jeg skulle ønske at den her https://prisguiden.no/product.php?productId=26511

var Lian Li :D Men hva er det som er galt med den her da?? :(

Lenke til kommentar

LIAN LI er oppskrytt.

 

Med det mener jeg følgende:

 

Lian li er bra kabinetter, men ikke til den prisen. Det finnes mange kabinetter som er tilsvarende bra men rimeligere. De har bygget opp et navn og tar seg betalt for det ;))

Hvis du er ute etter noe som er rimelig og bra hadde jeg valgt noe annet, men helt enig i post over... viktig å kjøpe et ordentlig kabinett;)

 

Viktig elementer ved valg av kabinett:

 

- luftgjennomstrømning

- lavt støynivå fra interne vifter

- god plass, smarte løsninger som gjør det enkelt å montere.

- Demping på hardisker - da dette er en støykilde

- God strømforsyning hvis inkludert, som regel leveres ikke det med lenger, og godt er det ;))

 

Noen tips på veien, les gjerne erfaringer på HW.no og tester.

 

Har forøvrig et Thermaltake Tsunami kabinett som ser ut som en stor disco kule snart...haha er kjempeforyød, følger med 2 interne vifter, den ene har led;)

Endret av tkterje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...