Fuskepels Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg tror at jeg sitter fast. Jeg kom til "The hardest homecoming" chapter, hilste på spøkelser, funnet et kart under sengen og to brev i klesskapet (fra kona Carmen og vennen Miles). Problemet er i at disse to sistnevnte brev er ingen sted å se. De finnes hverken i arkivet eller i kart-greia. Er de helt usynlige, eller de er bare forsvunnet? Spillet maser at jeg må ta en grundig kikk på papirene som jeg funnet. Jeg sjekket alle kart. Jeg har Baltimor kart, Baltimor havn kart, nabolaget kart og leilighet plan. Også har jeg lest alle bøker i arkivet. Jeg har tilgjengelige: side 1 i Jordans notebook, sider 1,2 og 7 i Consuelas skrapbook, og sider 1 og 2 i Carmen's diary. Ikke noe spor av noe mer brev hverken fra Miles eller Carmen. Spillet sier at "hvis du skjønner ikke hva som skjedd, så kan du ikke skjønne hva som foregår". Dermed har jeg ingen utgang fra denne leilighet. Jeg sperret der inntil jeg finner noe. Men hva? Har dere noen peiling på hva jeg skal gjøre, bortsett å avinstallere hele greia og kaste den?
Bakkem Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Gå inn på der med kartene og trykk på 6 tallet til høyre på tastaturet (med num lock), hvis ikke fungerer det ikke
Fuskepels Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Jeg har ikke noe talltastaturet. Jeg har en "Dell latitude D505" bærbar pc. Den har ikke noe talltastatur! Og selv om jeg prøver å omgjøre tastene i "options" greia, så virker de ikke etter på uansett.
Bakkem Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Har du prøvd å trykke 6 på de vanlige tallene da? Ellers så kan jo du prøve å koble til et vanlig tastatur i 5 sek bare sånn at du får fikset det
Fuskepels Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Jo, jeg har prøvd å trykke. Det virker ikke. Også prøvde jeg å trykke på tasten "Num lock" som slår på talltastaturet på min bærbar pc og trykke på tastene på den vanlige tastaturet deretter. Dessuten, når jeg prøver å gjøre om tastene i options-greia, så går det ikke å lagre forandringer i første kolonnen. Du vet, der eksisterer 3 kolonner der du kan bestemme alternativene til tastene i. Uansett hva jeg skriver i første kolonnen, så retter programmet det opp til "Numpad 4" og "Numpad 6". Det er ganske surt at man må kjøpe eller låne et tastatur bare for å få spille ett dataspill. Men det skal jeg gjøre. Vi får se hvordan det går da.
Fuskepels Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Yes! Det gikk så det suste. Jeg gikk gjennom hele spillet på 2 dager. Det var gøy, bortsett den siste kampen. Den var litt for lang og jeg begynte å kjede meg. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå