AsKy Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en gamer pc, men jeg vil ha Media center på den for jeg har xbox 360 og den må være vista kompatibel. Jeg har tenkt litt på denne, men siden jeg ikke har så bra greie på pc så håpte jeg å få noen bra tips. Elkjop Ps:Den må ligge rundt 10'000 kr og må ikke ha skjerm eller høytalere. Takker for alle seriøse svar.
Mit Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Velkommen til forumet. Om du skal ha gamer-pc; styr unna den der, skjermkortet er ræva til spilling. Bare lureri på de elkjøp-folka ''et godt skjermkort med opptil 512 MB videominne'' Finn noe annet eller bygg en sjøl, om du velger og bygge sjøl kan sikkert jeg og mange andre på forumet her hjelpe deg med og finne deler som passer bra til ditt behov og gir deg god ytelse for pengene
AsKy Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Velkommen til forumet. Om du skal ha gamer-pc; styr unna den der, skjermkortet er ræva til spilling. Bare lureri på de elkjøp-folka ''et godt skjermkort med opptil 512 MB videominne'' Finn noe annet eller bygg en sjøl, om du velger og bygge sjøl kan sikkert jeg og mange andre på forumet her hjelpe deg med og finne deler som passer bra til ditt behov og gir deg god ytelse for pengene 7423316[/snapback] Vilke sider anbefaler du til pc bygging da?
Morten K Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke en god gamer-pc. Den har ATI Radeon X1600SE skjermkort. Det er et dårlig skjermkort! Her er spesifikasjonene på IXTREME MC 2969. Kjøp heller denne.
Mit Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke en god gamer-pc. Den har ATI Radeon X1600SE skjermkort.Det er et dårlig skjermkort! Her er spesifikasjonene på IXTREME MC 2969. Kjøp heller denne. 7423334[/snapback] Mye bedre den der ja, bare ta vekk skjermen og bytt skjermkortet i et 7950GT der så har du god PC Kom da på 10 739kr
AsKy Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke en god gamer-pc. Den har ATI Radeon X1600SE skjermkort.Det er et dårlig skjermkort! Her er spesifikasjonene på IXTREME MC 2969. Kjøp heller denne. 7423334[/snapback] Mye bedre den der ja, bare ta vekk skjermen og bytt skjermkortet i et 7950GT der så har du god PC Kom da på 10 739kr 7423391[/snapback] [/quo Hva mener dem egentlig med tv kort? Er det at man kan se vanlig tv på den eller kan man ta parabolen inn på maskinen så man kan ta opp det eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå