Tatt av vinen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg har da et irriterende problem (les "Advarsel mot Novanett's serverutleie"), og vil prøve å fikse opp i dette med å endre rcon passordet på serveren, men jeg vet altså ikke hvordan man endrer det. Noen som har peiling? Endret 4. desember 2006 av Leptox
neadii Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Med gameserver er det i vært fall slik at du logger på gameserver.no og endrer det der. Men det er ikke min server så det kan hende at jeg tar feil. (har bare hørt en venn si det før.)
TQfflus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du må inn i web mode for og fikse det se i mailen du fikk fra novanett.no
Tatt av vinen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 rcon rcon_password nyttpw 7423108[/snapback] Er du seriøs nå?
Jooakim Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jepp. Dette vil selvølgelig bare endre RCON-passordet til neste rcon restart, eller rcon changeleve, hvis NovaNett har lagt til den funksjonen - noe jeg regner med.
-Jungeldyret Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Står det ikke på bl.a. gameserver.no at man ikke kan forandre RCON da?
Jooakim Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Står det ikke på bl.a. gameserver.no at man ikke kan forandre RCON da? 7441667[/snapback] Hvor står dette? Og hvorfor skulle man ikke forandre RCON-passord?
Tatt av vinen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 (endret) Nå tenker jeg ikke på "engangsskifting" av rcon passord, men å få skiftet det for godt. Endret 6. desember 2006 av Leptox
-Jungeldyret Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Står det ikke på bl.a. gameserver.no at man ikke kan forandre RCON da? 7441667[/snapback] Hvor står dette? Og hvorfor skulle man ikke forandre RCON-passord? 7442103[/snapback] Ahh, det sto visst bare "Ta godt vare på RCON-passordet, dette kan du ikke få tilbake".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå