TTomas Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har nettopp blitt admin på en server, første gang jeg er det, de sier at alt det admin greiene skal komme fram hvis jeg trykker på h eller alt, men ingenting dukker opp på begge av dem. Hvordan får jeg det til å funke?
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg er admin på våre klanservere, og jeg skrev: bind j admin i console Da trykker jeg på j og adminmeny kommer opp Du kan jo binde andre bokstaver også, slik som bind h admin, da trykker du h så kommer menyen opp. Endret 2. desember 2006 av WhiteDragon
Ping0 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er admin på våre klanservere, og jeg skrev: bind j admin i console Da trykker jeg på j og adminmeny kommer opp Du kan jo binde andre bokstaver også, slik som bind h admin, da trykker du h så kommer menyen opp. 7409760[/snapback] Men da har vel kanskje serveren deres feks en config fil som åpnes på ordet admin når du trykker j? evt du har en fil som åpner en meny?
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Men da har vel kanskje serveren deres feks en config fil som åpnes på ordet admin når du trykker j? evt du har en fil som åpner en meny? 7410136[/snapback] Ja, fordi jeg har bundet admin til j. Kan jo skrive "admin" i console også, da kommer menyen opp.
Ping0 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Men da har vel kanskje serveren deres feks en config fil som åpnes på ordet admin når du trykker j? evt du har en fil som åpner en meny? 7410136[/snapback] Ja, fordi jeg har bundet admin til j. Kan jo skrive "admin" i console også, da kommer menyen opp. 7410151[/snapback] Men de hjelper da ikke vedkommende over om han da ikke har det scriptet som executer kommandoen admin når han trykker J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå