Axl91 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg fant ingen lingnende tråd og ikke vet jeg helt hvor eg skal sette den... Jeg har et problem(,eller en "venn" av meg har ett problem). Når han skal "import spray" får han beskjed om at han har for mange brukte sprays ligggende, hvordan fjerner man disse? ville hvert kjekt med et hurtig svar er det noe uklart? Axl 91 Endret 11. desember 2006 av Axl91
Gissan Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg fant ingen lingnende tråd og ikke vet jeg helt hvor eg skal sette den... Jeg har et problem(,eller en "venn" av meg har ett problem). Når han skal "import spray" får han beskjed om at han har for mange brukte sprays ligggende, hvordan fjerner man disse? ville hvert kjekt med et hurtig svar er det noe uklart? Axl 91 7408996[/snapback] Skal være en "icon"-mappe i CS-mappen din.. Prøv å slett de som er der. Endret 2. desember 2006 av tissedam
Axl91 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 øhh.. Hvor er denne iconmappe, er den i en annen mappe etter csstrike?? Axl F
-Jungeldyret Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 øhh.. Hvor er denne iconmappe, er den i en annen mappe etter csstrike?? Axl F 7409229[/snapback] Vet ikke hvor den er, siden jeg ikke er så interresert i Source. Men har du prøvd å søke etter den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå