Da_Assassin Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Hey... jeg ser at Komplett selger Abit NF7-S som har nForce2 brikkesett... denne har internt lyd, skjermkort og nettverkskort right?
erre Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Gå til http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...ODEL_NAME=NF7-S å sjekk ut!
Da_Assassin Skrevet 17. november 2002 Forfatter Skrevet 17. november 2002 joah... jeg har da vært der ett par ganger... men jeg trodde at alle hovedkort basert på nForce 1/2 brikkesett hadde internt skjermkort? men blei litt tvilsom ettersom det ikke står... men er det det?
Da_Assassin Skrevet 17. november 2002 Forfatter Skrevet 17. november 2002 sorry at jeg maser ass... men det er litt viktig, ettersom jeg eventuelt må kjøpe ett ekstra skjermkort... plz svar hvis noen har peiling...
Qwseyvnd Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Den har ikke integrert skjermkort, men EPoX har det. Se nøye gjennom layout, virkelig dårlig arbeid. IDE kontaktene står virkelig nær skjermkortet, ATX og 12v står ikke bra plassert. Ikke ta den, ta heller ASUS A7N8X. Jeg har bestilt den og får mandag - onsdag.
Qwseyvnd Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Den har ikke integrert skjermkort, men EPoX har det. Se nøye gjennom layout, virkelig dårlig arbeid. IDE kontaktene står virkelig nær skjermkortet, ATX og 12v står ikke bra plassert. Ikke ta den, ta heller ASUS A7N8X. Jeg har bestilt den og får mandag - onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå