Ullis Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Plutselig virker ikke CPU vifta, kabinettvifta eller stromforsyningsvifta. Er det ikke litt merkelig at alle skulle ga i stykker samtidig. Noen som har noen erfaringer med dette
Beej80 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Eh... Dumt spørsmål kanskje, men slår PC'en seg på ? Mvh, Beej80
Hans Erling Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du fortsetter med at ikke HD sviver eller chipset vifta så tror jeg du selv har svaret. Den starter ikke.
Ullis Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Eh... Dumt spørsmål kanskje, men slår PC'en seg på ? Mvh, Beej80 7403136[/snapback] JEG FÅR STARTET PCEN, MEN DET ER SUPER TREIG, SIKKER PGA MANGLENDE KJØLING eTTERHVERT SLÅR DEN SEG AV NÅR DEN ER FOR VARM
Ullis Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Hvis du fortsetter med at ikke HD sviver eller chipset vifta så tror jeg du selv har svaret. Den starter ikke. 7404212[/snapback] Hdd går, og maskinen starter, men sliter med kjøling uten vifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå