medlem-40751 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Okey, hjelp meg vær så snill! ;D Jeg var ganske oppdatert på hardware feltet før, men igjen så var det når AMD Athlon xp 2000+ var skikkelig hot, så som dere sikkert skjønner er jeg ganske utdatert. Det jeg er på utkikk etter er en pc som fungerer bra til følgende ting: - Filmredigering - Gaming av World of Warcraft, samt frapsing av dette (og det skal gå ganske glatt) - diverse andre spill, og krevende programmer og sist men ikke minst: Jeg har planer om å kjøpe meg en 26" hd-ready LCD skjerm, så om det trengs noe spesielt skjermkort for å få full ytelse av dette av utganger etc, trengs det også.Hj Budsjettet mitt på denne pcen ligger på ca 12-14 tusen kroner. Håper på litt info om hva jeg burde velge av Intel eller AMD, hva som er best til hva osv. På forhånd, tusen takk! Mvh Johnny. edit: Glemte å si at jeg ikke trenger skjerm, mus, tastatur og headset ;>
skylinepower Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 GF 7950GT Intel E6600 2Gb ram 320Gb noe slikt? gidder ikke og lage handlevogn sju
medlem-40751 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 men er det ingen som vet noe om det som er skrevet i fet skrift ? om det er noe spesielt skjermkort jeg burde kjøpe for å få max utnytting av skjermen? Takker for alle innlegg, også de som ikke svarer på akkurat dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå