Gå til innhold

Noe vits i å oppgradere skjermkortet?


Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

Nå har jeg ett 32 mb skjermkort i min pc (amd xp 2400, 768 mb ram). Såg ett Asus skjermkort på 128 mb til rett under kr. 400,-.

 

Blir det noen forbedringer av å bytte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vil nok merke en del forskjell, men ville lagt til ett par hundre-lapper til og gått inn for ett litt bedre ett når du først oppgraderer.  :thumbup:

7395038[/snapback]

helt enig :)

7395138[/snapback]

 

Denne 6800LE får du et fint kort som passer til CPU. Og det knuser det 6200 kortet på alle mulige vis. Og det er veldig billig. Kun 425,- Såpass er det verd sett i forhold til 6200 kortet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1

Denne 6800LE får du et fint kort som passer til CPU. Og det knuser det 6200 kortet på alle mulige vis. Og det er veldig billig. Kun 425,- Såpass er det verd sett i forhold til 6200 kortet ihvertfall.

7396209[/snapback]

 

ok, da kjøper jeg dette selv om jeg ikke spiller på pc. Er jo alltid moro å ha noe nyere enn man hadde. Men gidder ihvertfall ikke å koste på 600++ på ett skjermkort når jeg ikke spiller.

Lenke til kommentar
ok, da kjøper jeg dette selv om jeg ikke spiller på pc. Er jo alltid moro å ha noe nyere enn man hadde. Men gidder ihvertfall ikke å koste på 600++ på ett skjermkort når jeg ikke spiller.

7396899[/snapback]

 

Er ikke vits å legge mye penger i skjermkort når du ikke spiller nei ;) Kortet der ser greit ut for dine behov det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Egentlig burde jo et vifteløst kort være tingen for deg. Så slipper du sånne hylende skjermkortvifter  :tease:

 

F.eks en FX5200 256MB Link

 

Vet ikke hvor bra det kortet er selv, men er ihvertfall vifteløst og koster 450kr.

7399489[/snapback]

 

Hvis vifteløst er et poeng, så er 6200 kortet MYE bedre en et FX5200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...